0

تجلیل کمیته ملی موزه‌های ایران از راهنمای موزه تاریخ پزشکی خلیج‌فارس

تجلیل کمیته ملی موزه‌های ایران از راهنمای موزه تاریخ پزشکی خلیج‌فارس
بازدید 37

کمیته ملی موزه‌های ایران (ایکوم ایران) از تلاش مستمر راهنمای موزه تاریخ پزشکی خلیج‌فارس در داشته‌های تاریخ پزشکی بوشهر و ایران تجلیل کرد.
در نشست موزه‌داران استان بوشهر که در موزه تاریخ پزشکی خلیج‌فارس برگزار شد، از تلاش‌های مستمر آقای امین بصیری راهنمای این موزه، توسط میر سید احمد محیط طباطبایی رئیس کمیته ملی موزه‌های ایران (ایکوم ایران)، با اهدا لوح سپاس تجلیل شد.

در این لوح سپاس آمده است: “پاسداشت میراث فرهنگی شیوه دیرین فرهنگ ایران زمین است و جوهره آن ایمان است و جان مایه آن عشق و این راز ماندگاری و جاودانگی این فرهنگ است. بخشی از آنچه امروز به‌عنوان هویّت فرهنگی ایران زمین می‌شناسیم و به آن در پهنه گیتی مفتخریم، حاصل سال‌ها تلاش بی‌شائبه فرهنگ‌وران و فرهنگ دوستان این سرزمین است.

جناب آقای امین بصیری

کمیته ملی موزه‌های ایران (ایکوم ایران) با تقدیم این لوح مراتب تقدیر و سپاس خانواده موزه‌های کشور را برای تلاش مستمر شما در راهنمایی و معرفی سهم بوشهر در تاریخ پزشکی ایران و جهان در موزه تاریخ پزشکی خلیج‌فارس، اعلام می‌نماید.”

انتهای پیام

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *