0

ادای احترام و دلجویی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران حداقل کار مسئولین است

ادای احترام و دلجویی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران حداقل کار مسئولین است
بازدید 39

مشاور رییس دانشگاه و مسئول هماهنگی امور ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: ادای احترام و دلجویی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران حداقل کاری است که مسئولین می‌توانند انجام دهند.
مهدی مرکبی در دیدار با خانواده جانباز حمیدرضا جلا ل پور بیان کرد: اگر ما امروز در امنیت و آرامش زندگی می‌کنیم مدیون اعمال ایثارگرانه شهدا، جانبازان و ایثارگران عزیز می‌باشیم که با ایثارگری خود درخت تنومند نظام مقدس جمهوری اسلامی را آبیاری نمودند.

دکتر عصمت حیدری رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه نیز گفت: همسران جانبازان در طول این سال‌ها صادقانه تمام مشکلات را در کنار آن‌ها تحمل کرد و در کنار آن‌ها بوده آند و از این لحاظ بسیار قابل‌ستایش و قدردانی هستند.

حمیدرضا جلا ل پور جانباز هشت سال دفاع مقدس نیز خاطره‌ای از نحوه جانباز شدن خود از ناحیه هر دو چشم بیان و تاکید داشت: همان‌طور که مقام معظم رهبری بیان کرده‌اند، باید با جهاد تبیین جوانان ما به ارزش‌های انقلاب و دستاوردهای نظام در این دوره نسبت به دوره قبل از انقلاب آشنا شوند.

وی بیان کرد: باوجود همه مشکلات موجود و برخی نارضایتی‌ها مردم به‌خصوص جوانان، پای انقلاب و نظامشان ایستاده‌اند و این وظیفه مسئولین را برای ارائه خدمت صادقانه سخت‌تر می‌کند.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه به همراه مشاور رییس دانشگاه و مسئول هماهنگی امور ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، مسئول امور خیرین و هیئت همراه با خانواده جانباز هشت سال دفاع مقدس حمیدرضا جلا ل پور دیدار کردند.

در این دیدار صمیمی با اهداء لوح تقدیر و هدیه از آقای جلال پور تجلیل شد.

انتهای پیام/ م.ن ۳۰۸۰

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *