0

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر: تغییر نگرش در خصوص جمعیت یکی از اهداف نظام سلامت است

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:
تغییر نگرش در خصوص جمعیت یکی از اهداف نظام سلامت است
بازدید 74

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: تغییر نگرش و حساس سازی مردم در بحث جمعیت یکی از وظایف اصلی ما در حوزه بهداشت است.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دشتستان، دکتر قاسم برجوئی‌فرد در نشست پایش شاخص‌های بهداشتی و بررسی عملکرد شهرستان دشتستان اظهار کرد: ۷۰ درصد بحث جمعیت بر عهده وزارت بهداشت است که برای رسیدن به اهدافی که در این خصوص داریم، باید پیوسته و آهسته حرکت کنیم تا بیشترین بهره‌وری را داشته باشیم.

این مقام مسئول بهداشتی افزود: در کنار همه چالش‌ها و شاخص‌های بهداشتی در بحث سلامت و بهداشتی که مردم به آن‌ها اعتقاد دارند می‌توانیم نقش‌آفرینی کنیم.

دکتر برجوئی‌فرد تصریح کرد: امسال با اجرایی شدن برنامه سلامت خانواده، پویش ملی سلامت و غربالگری دیابت و فشارخون بالا و همچنین جشنواره دانشجویی و دانش‌آموزی ایران جوان بمان یکی از پرکارترین سال‌ها را پشت سر گذاشته‌ایم و می‌توانیم با برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی به اهداف این برنامه‌ها برسیم.

در این نشست مدیران حوزه بهداشت شهرستان دشتستان شرکت داشتند که شاخص‌های بهداشتی این شهرستان توسط تیم مدیریتی معاونت بهداشت مورد ارزیابی قرار گرفت.

انتهای پیام/س.غ ۳۰۳۰

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *