0

ارائه خدمات درمانی به بیش از ۳۲ هزار مراجعه کننده در بهمن ماه ۱۴۰۲

ارائه خدمات درمانی به بیش از ۳۲ هزار مراجعه کننده در بهمن ماه ۱۴۰۲
بازدید 46

رییس مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم از ارائه خدمات درمانی به ۳۲ هزار و ۴۸۷ مراجعه کننده در بهمن ماه ۱۴۰۲ خبر داد.

دکتر محمد شورورزی گفت: در بهمن ماه ۱۴۰۲، حدود ۳۲ هزار و ۴۸۷ مراجعه کننده از خدمات درمانی بخش مختلف این مرکز بهره برده‌اند که ۲۰ هزار و ۴۴ مراجعه کننده به کلینیک خیام، ۶ هزار و ۷۱۷ مراجعه کننده به اورژانس، ۵ هزار و ۷۲۶ خدمت گیرنده در بخش‌های بستری می‌باشد.

وی همچنین از متولد شدن ۴۹۳ نوزاد در بهمن ماه سال جاری در این مرکز خبر داد و افزود: در این مرکز ۹۰۵ عمل جراحی، ۴۹ هزار و ۶۰۳ خدمت آزمایشگاهی برای ۵ هزار و ۴۲۳ خدمت گیرنده، ۱۳ هزار و ۶۶۹ خدمت رادیولوژی در این مرکز برای بیماران انجام شده است.

دکتر شوروزی همچنین بیان کرد که در مرکز پزشکی شمس شرق ۱ هزار و ۴۲۲ ویزیت فوق تخصصی و تخصصی زنان، ۸ مورد سونوگرافی، ۵۹ مورد پاپ اسمیر، ۵ مورد کولپوسکوپی، ۱۶ مورد تست HPV و ۳۷ مورد NST انجام شده است.

دکتر شورورزی در پایان از زحمات و تلاش کارکنان مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم که با تمام توان به همشهریان و بیماران خدمت می کنند، تشکر و قدردانی کرد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *