0

کمیته تسهیلات سفر شهرستان بندرگز برگزار شد

کمیته تسهیلات سفر شهرستان بندرگز برگزار شد
بازدید 44

با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال ۱۴۰۲ کمیته ی تسهیلات سفر شهرستان بندرگز با حضور  فرماندار ، مدیر شبکه بهداشت و درمان و مدیران دستگاه های اجرایی عضو در محل اتاق فرماندار بندرگز برگزار شد .

” دکتر حسن پور ” فرماندار بندرگز در این جلسه بر همراهی و همکاری همه دستگاه های اجرایی شهرستان با یکدیگر در راستای خدمات رسانی موثر به میهمانان نوروزی و شهروندان بندرگزی در بازه زمانی تا پایان سال و تعطیلات نوروزی۱۴۰۳ تاکید کرد.

” دکتر میثم مروجی ” مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرگز نیز در این جلسه بر آمادگی واحدهای بهداشتی و فوریت در جهت پیشگیری از بروز مشکلات بهداشتی و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مسافرین و شهروندان تاکید کرد .

وی با بیان اینکه کلیه ارگان های مرتبط با سلامت و امنیت مردم و مسافرین نظیر شبکه  و مرکز بهداشت ، اورژانس ۱۱۵ ، نیروی انتظامی ، شهرداری ، دامپزشکی و تعزیرات وظیفه تامین امنیت و سلامتی را برای مردم به عهده دارند ،  تلاش مضاعف اعضاء و ادارات متبوع را در این خصوص خواستار شد .

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *