0

به مناسبت ۱۴ اسفند ماه ، روز احسان و نیکوکاری را تبریک گفت

به مناسبت ۱۴ اسفند ماه ، روز احسان و نیکوکاری را تبریک گفت
بازدید 41

به گزارش اداره سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی گلستان ، دکتر سعید گل فیروزی رئیس دانشگاه استان گلستان در پیامی چهاردهم اسفندماه ، روز احسان و نیکوکاری را تبریک گفت. متن پیام به این شرح است:

هوالرحمن

چه کسی است که بخدا وام نیکو دهد تا خدا چندین برابر برایش بیفزاید… ( بقره ۲۴۵ )

احسان و نیکوکاری، تجلی روحیه والا و صفت زیبای نوع دوستی است که در دستان سبز خیرین جلوه گر میگردد. احسان به هم نوع و گره گشایی از مشکلات مردم ، نمایانگر محبت و خیرخواهی همنوعان است که چون خونی تازه در رگ های جامعه جریان یافته و شور و نشاط به ارمغان می آورد. از آنجا که سلامت و شادابی فرد در گروی سلامت و شادابی جامعه است ، پس نوع دوستی و احسان به دیگران ، نه تنها خدمت به جامعه ، که تلاش در راه رشد و تعالی فردی خواهد بود. ۱۴ اسفند به عنوان روز احسان و نیکوکاری با هدف ترویج این فرهنگ حسنه نامگذاری شده است. به همین مناسبت برخورد فرض می دانم از تمامی خیراندیشان بویژه خیرین سلامت عزیز ، تشکر و قدردانی نمایم . تشکر از شما به خاطر خیرخواهی و نوع دوستی و موهبتی الهی، آن را در مسیر حفظ و ارتقاء سلامت هموطنان خود نثار می کنید. تشکر از شما به خاطر اینکه با بخشیدن از زمان ، تلاش و منابع خود ، توانسته‌اید به همنوعان خود کمک کنید و زندگی شان را بهبود ببخشید. شما با انجام اعمال نیکوکارانه و احسان ، نه تنها به آنها کمک می‌کنید ، بلکه به جامعه ، امید می‌بخشید . این عمل نیکوکارنه ی شما ، درخشش یک امید بهتر و برتر را برای آینده بخشیده و نشان می‌دهد که در دنیایی پر از تحولات و چالش‌ها ، همچنان عشق و همدلی به همنوعان وجود دارد. پس بیاییم در زیباترین جلوه دوستی و محبت اجتماعی ؛ « روز احسان و نیکوکاری » ، با همیاری و شرکت در این تلاش همگانی ، با بذل محبت باعث تعالی و رشد خود و جامعه مان باشیم.

دکتر سعید گل فیروزی

رییس دانشگاه

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *