0

نقشه راه روابط عمومی، ضرورتی برای انسجام و پویایی رابطین روابط عمومی

نقشه راه روابط عمومی، ضرورتی برای انسجام و پویایی رابطین روابط عمومی
بازدید 45

به گزارش وبدا گلستان، سیدرضا حسینی، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه، در نشست تخصصی رابطین روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان، ضمن تشریح اهمیت روابط عمومی در دنیای امروز، به نقش کلیدی این واحد در اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و جلب نظر مخاطبان اشاره کرد.

وی با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی دقیق و هدفمند، از نقشه راه روابط عمومی دانشگاه به عنوان سندی راهبردی برای انسجام و پویایی فعالیت های این حوزه نام برد.

دکتر حمیدرضا رضا یزدی مشاور اجرایی رییس دانشگاه نیز رابطان روابط عمومی را بازوان اصلی اطلاع رسانی حوزه سلامت استان توصیف کرد وبر بیان واقعیت انعکاس حقایق تاکید کرد .

در ادامه این نشست تخصصی، رضا وهمی، هنرمند و عکاس برجسته گرگانی و برنده ده ها جوایز بین المللی، کارگاه آموزشی عکاسی با موبایل برگزار کرد.

وهمی در این کارگاه، به ارائه نکات و تکنیک های عکاسی خلاقانه و حرفه ای با تلفن همراه پرداخت و با اشتراک تجارب ارزشمند خود، دریچه ای نو به سوی دنیای عکاسی گشود.

رضا سدنی، معاون روابط عمومی دانشگاه، نیز در بخش دیگری از این نشست، به ارائه مطالبی در خصوص اصول و قواعد خبرنویسی پرداخت.

وی با تاکید بر اهمیت دقت و صحت در خبرنویسی، بر لزوم رعایت اصول نگارش و استفاده از منابع موثق در تهیه اخبار صحه گذاشت.

در پایان این نشست تخصصی، از رابطین روابط عمومی دانشگاه با اهدای لوح تقدیر و هدیه، به پاس تلاش ها و خدمات ارزشمندشان در عرصه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی، تجلیل به عمل آمد.

نشست تخصصی رابطین روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان با حضور دکتر یزدی مشاور اجرایی رئیس دانشگاه، سیدرضا حسینی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل و رابطین روابط عمومی واحدهای تابعه دانشگاه در سالن شهید آوینی حوزه ریاست برگزار شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *