0

برگزاری نشست مشترک روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی منتخب و وزیر بهداشت با رئیس سازمان برنامه و بودجه

برگزاری نشست مشترک روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی منتخب و وزیر بهداشت با رئیس سازمان برنامه و بودجه
بازدید 45

نشست مشترک روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی منتخب کشور و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار و چالش‌های موجود بررسی شد.

نشست مشترک منتخبانی از روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور با حضور دکتر بهرام عین‌اللهی  وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی ، دکتر داوود منظور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در این سازمان برگزار شد.

در این نشست چالش‌های نظام سلامت در بخش بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با برش استانی به تفکیک و منطقه‌ای، مورد بررسی‌ و تبادل نظر قرار گرفت.

افزایش ۲۰ درصدی ظرفیت پذیرش دانشجویان دوره پزشکی در هر سال، کمبود زیرساخت‌های سلامت‌محور به‌ویژه فضای آموزشی استاندارد و کافی آموزش، ناترازی درآمد اختصاصی دانشگاه‌های علوم‌پزشکی با هزینه‌های جاری متناسب با رشد تورم، وجود روابط متعدد استخدامی دانشگاه‌های علوم پزشکی و … از جمله مواردی بود که روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در نشست مشترک با مقام عالی وزارت بهداشت و رئیس سازمان برنامه و بودجه مطرح و مورد توجه قرار دادند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *