0

دیدار سرپرست معاونت توسعه دانشگاه با معاون توسعه وزارت بهداشت

دیدار سرپرست معاونت توسعه دانشگاه با معاون توسعه وزارت بهداشت
بازدید 44

سرپرست معاونت توسعه

دکتر هادی حسین زاده

با

دکتر بهروز رحیمی

معاون توسعه وزارت بهداشت و معاون طرح های عمرانی سلامت محور سازمان برنامه و بودجه کشور

دیدار کرد.

به گزارش وب دا، سرپرست معاونت توسعه در گفتگو با دکتر جوانمرد رئیس اداره توسعه سازمان و تحول اداری و دکترمرادی مدیرکل تحول اداری وزارت بهداشت در خصوص موضوعاتی چون پیگیری مجوز بکارگیری ۴۰ نفر پرستارجذب شده قبل از پایان سال به صورت ۸۹ روزه و چالش های مربوط به تخصیص پست های دندانپزشکی استخدامی های جدید  و مشکلات سامانه ارزیابی عملکرد دانشگاه علوم پزشکی نیشابورمورد بحث وتبادل نظر قرارگرفت.

همچنین در دیدار با مهندس ساکی مدیرکل منابع فیزیکی وزارت بهداشت نیز گزارش پیشرفت پروژه بیمارستان عطار ارائه شد. پیگیری تامین اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این بیمارستان  از محل ماده ۳۷ و افزایش یک طبقه در پروژه مرکز آموزش بهورزی به متراژ یک هزارمترمربع نیزاز سایر موارد مطرح شده با معاون توسعه وزارت بهداشت بود.

دکتر حسین زاده همچنین با حضور در سازمان برنامه و بودجه کشور، درخواست قرار دادن پروژه سلف سرویس و سالن ورزشی پردیس رادر سقف آزاد متراژ طرح تامین فضای آموزشی و کمک آموزشی مطرح کرد.

به گفته مهندس حسینی معاون طرح های عمرانی امور سلامت سازمان برنامه و بودجه، نظریه نهایی در بازدیدی که اوایل سال آینده انجام می گیرد به دانشگاه علوم پزشکی نیشابور ابلاغ خواهدشد.

در پایان پیگیری لازم برای ارسال فرم ۲ تهاتر بانکی به مبلغ ۴۷ میلیارد تومان با شرکت های دارویی در صورت تائید بانک های عامل و اعتبارات سفر ریاست محترم جمهوری برای پروژه بیمارستان عطار عنوان شد که حدود ۱۴ میلیارد تومان به صورت نقدی به دانشگاه علوم پزشکی نیشابور تخصیص داده شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *