0

مفتخریم ۶۵۰۰ دانشجوی در حال تحصیل و ۱۰۰ رشته مقطع داریم

مفتخریم ۶۵۰۰ دانشجوی در حال تحصیل و ۱۰۰ رشته مقطع داریم
بازدید 34

دکتر وزیری معاون آموزشی دانشگاه در نشست معاون آموزشی وزارتخانه با مدیران گروههای آموزشی گفت:

در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ۶۵۰۰ دانشجو در حال تحصیل هستند و ما مفتخریم که ۱۰۰ رشته مقطع داریم

به گزارش روابط عمومی دانشگاه وی اظهار داشت: در دو سال گذشته ۲۰ رشته مقطع در دانشگاه کرمانشاه راه اندازی شده و تا دو روز گذشته ۱۵ رشته مصوب شده که مربوط به یکسال گذشته بوده است که این اتفاق در تاریخ دانشگاه بی نظیر می باشد.

به گفته او در شهر کرمانشاه ۸ دانشکده مستقر وجود دارد و در سنقر و اسلام‌ آباد دانشکده و مجتمع عالی سلامت در حال فعالیت است و  دانشکده تازه تاسیس دانشگاه علوم پزشکی ، دانشکده توانبخشی است که در سه رشته فیزیوتراپی ، گفتار درمانی و کاردرماتی فعالیت دارد.

وی عنوان کرد:با افتخار اعلام می نمایم که در دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه ۱۰۰ رشته مقطع وجود دارد و امیدواریم که بتوانیم مجوز رشته پزشکی هسته ای را بگیریم.

وی در ادامه افزود: در حوزه قلب توانستیم رشته فلوشیپ کاردیولوژی مداخله ای را بگیریم و این موفقیت برای دانشگاه بسیار مهم است.

دکتر وزیری بیان کرد: در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ۶۵۰۰ نفر دانشجو داریم که از این تعداد ۵۴۰۰ نفر ایرانی  و ۱۱۰۰ نفر دانشجوی غیر ایرانی هستند که با داشتن رتبه سه در حوزه بین الملل در کشور ، یکی از فعالترین دانشگاه ها در جذب دانشجویان بین‌الملل می باشیم.

به گفته وی گام‌ بعدی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تبادل در حوزه اساتید و دانشجویان است که بین المللی سازی را مفهوم عمیقتری پیدا کند.

دکتر وزیری گفت: چارت آموزشی پاسخگوی نیاز روز آموزش نیست و تغییر چارت و همچنین  افزایش اعضای هیات علمی موضوعی است که دانشگاه کرمانشاه به آن امید بسته است ، از این فرصت با ظرفیتهایی که دارد به خوبی می تواند استفاده نماید.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *