0

سرپرست بیمارستان سوانح و سوختگی شهرستان گناوه: بیمارستان سوانح سوختگی گناوه برای ارائه خدمات به مصدومین احتمالی چهارشنبه‌سوری در آماده‌باش کامل است

سرپرست بیمارستان سوانح و سوختگی شهرستان گناوه:
بیمارستان سوانح سوختگی گناوه برای ارائه خدمات به مصدومین احتمالی چهارشنبه‌سوری در آماده‌باش کامل است
بازدید 45

سرپرست بیمارستان سوانح و سوختگی گناوه از آمادگی کامل این بیمارستان برای پذیرش و ارائه خدمات متناسب به مصدومان احتمالی حوادث روزهای پایانی سال و به‌خصوص روز چهارشنبه‌سوری خبر داد.
دکتر محمدرضا شبانکاره در مصاحبه با روابط عمومی بیمارستان سوانح سوختگی گناوه اظهار داشت: از والدین تقاضا داریم به دلیل ناآگاهی بسیاری از نوجوانان و جوانان از مخاطرات مواد محترقه و منفجره، آموزش‌ها و نکات لازم در مورد نحوه نگهداری و خطرات استفاده از این مواد را به فرزندان خود یادآور شوند.

دکتر شبانکاره بیان کرد: آسیب‌های ناشی از آتش‌افروزی با مواد محترقه و منفجره در چهارشنبه‌سوری، تهدیدی جدی برای سلامت همه افراد مخصوصا کودکان و نوجوانان است.

وی تصریح کرد: هرگونه بی‌توجهی به نکات ایمنی و سهل‌انگاری در برپایی مراسم چهارشنبه‌سوری می‌تواند زیان‌های جانی و مالی سنگین و غیرقابل جبرانی را در پی داشته باشد.

سرپرست بیمارستان سوانح و سوختگی گناوه افزود: امیدواریم در این ایام اتفاقی رخ ندهد، اما اگر فردی دچار سوختگی سطحی شد به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه اندام سوخته خود را زیر آب معمولی قرار داده تا علاوه بر تسکین درد، آسیب به عمق اندام نیز کاهش یابد.

دکتر شبانکاره تاکید کرد: از هم استانی‌های عزیز خواهشمندیم در صورت بروز هرگونه سوختگی در چشم یا دیگر اعضای بدن، به نزدیک‌ترین بیمارستان یا مراکز درمانی مراجعه کنند.

سرپرست بیمارستان سوانح و سوختگی گناوه تاکید کرد: حتی سوختگی‌های کوچک و به نظر سطحی در اندام‌های حساس می‌توانند به‌صورت تخصصی عمیق تشخیص داده‌شده و منجر به عفونت و مشکلات اساسی شوند.

انتهای پیام/ ۱.ش ۴۰۶۰

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *