0

رقابت ۱۶۹ داوطلب در آزمون بهورزی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور

رقابت ۱۶۹ داوطلب در آزمون بهورزی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور
بازدید 95

سرپرست معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی نیشابور از رقابت ۱۶۹ داوطلب مقطع تحصیلی دیپلم در آزمون استخدامی بهورزی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور خبر داد.

دکتر حامد جز جلالیان در گفت و گو با خبرنگار وب دا گفت: این آزمون استخدامی در مقطع دیپلم و به صورت جذب نوع استخدامی پیمانی و قرارداد کار معین جهت ۲۷ پست سازمانی در ۲۵ روستا تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی نیشابور برگزار شده است.

وی ادامه داد: این داوطلبین پس از تشکیل و بررسی پرونده از تاریخ یازدهم آذر ماه لغایت بیست و نهم آذر ماه سال جاری در مرکز آموزش و باز آموزی کارکنان نظام سلامت مجاز به شرکت در این آزمون شده اند.

سرپرست معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی نیشابور ادامه داد: نتایج این آزمون در ابتدای اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ جهت معرفی به مصاحبه در سایت دانشگاه علوم پزشکی نیشابور اطلاع رسانی خواهد شد.

کارشناس‌ مسئول بهورزی دانشگاه نیشابور در خصوص ادامه روند استخدامی قبول شدگان  در ادامه گفت: هیچ داوطلبی بدون انجام مصاحبه و اطمینان از احراز شرایط مندرج در متن آگهی استخدام، جسمی، روانی برای اشتغال در حیطه فعالیت بهورزی و کسب نمره حداقل در آزمون کتبی و مصاحبه پذیرفته نخواهد شد.

مهندس ربابه جعفری ادامه داد: پس از تایید اخذ صلاحیت عمومی قبول شدگان آزمون کتبی و مصاحبه از سوی مدیریت محترم گزینش دانشگاه افراد جهت شرکت در دوره ۲ ساله آموزشی بهورزی معرفی خواهند شد و در پایان با اهدای مدرک کاردانی بهورزی در خانه های بهداشت تحت پوشش دانشگاه شروع بکار خواهند کرد.

این آزمون هفدهم اسفند ماه سال جاری در دانشکده بهداشت با حضور مدیر حراست دانشگاه  آقای داغانی، مدیر هسته گزینش  آقای مهندس خیری، حراست معاونت بهداشت آقای نجفی، کارکنان حراست و کارکنان مرکز آموزش و بازآموزی کارکنان نظام سلامت برگزار شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *