0

موفقیت جز با همدلی اساتید و اعضای هیئت علمی حاصل نخواهد شد

موفقیت جز با همدلی اساتید و اعضای هیئت علمی حاصل نخواهد شد
بازدید 41

سرپرست معاونت استانداری و فرماندار ویژه نیشابور در مراسم تکریم و معارفه روسای دانشگاه علوم پزشکی نیشابور ضمن عرض خیر مقدم و تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: موفقیت جز با همدلی اساتید و اعضای هیئت علمی حاصل نخواهد شد و امیدواریم اعضای هیئت علمی همان طور که به رئیس پیشین دانشگاه کمک کردند همچنان همراه و یاریگر دکتر مجدی نیز باشند تا نیشابور بزرگ به جایگاه علمی شایسته ای برسد.

مهدی دونده در ادامه گفت: از امروز چشم امید نیشابور بزرگ با جمعیت ۵۴۰ هزار نفر به همت و تلاش مقام عالی حوزه سلامت نیشابور است و امیدواریم با استفاده از ظرفیت و توان جامعه نخبگان، نظام سلامت نیشابور در حوزه های عمرانی، پزشکی و منابع انسانی بیش از پیش ارتقاء یابد.

وی افزود: از تجارب و اقدامات ارزشمند دولت سیزدهم در حوزه بهداشت درمان می توان به حفظ سرمایه های انسانی و جان هموطنان در دوران بحرانی کرونا، افزوده شدن ۱۶ هزار تخت در مدت ۳۲ ماه به آمار تخت های بیمارستانی و افتتاح ۲ هزار و ۷۰۰ مرکز بهداشتی و درمانی اشاره کرد.

دونده خاطرنشان کرد: در حال حاضر در مراکز دور دست نیز خدمات بهداشت درمانی حداقلی ارائه می گردد که این از خدمات و برکات انقلاب اسلامی است که توزیع عادلانه خدمات در دستور کار قرار گرفت و امکانات علاوه بر مراکز شهرها و شهرستان ها تا دورترین نقاط تامین گردید.

فرماندار ویژه نیشابور گفت: در طی این دو سال با نگاه مثبت وزیر محترم بهداشت و تلاش دکتر مجید درودی سیصد دستگاه تجهیزات سنگین پزشکی و نیز تجهیزات پیشرفته تصویربرداری در بیمارستان ۲۲ بهمن نیشابور تامین شد که این حاصل خدمات دولت سیزدهم و نگاه ویژه آیت الله رئیسی به بحث بهداشت و درمان بوده است.

وی ادامه داد: همه دولت ها تلاش داشتند بیمه همگانی رواج پیدا کند و امروز در بحث بیمه رایگان سلامت ۶ میلیون نفر، از زمان استقرار دولت سیزدهم تاکنون تحت پوشش این بیمه قرار گرفته اند. همچنین افزایش رشته های پزشکی از دیگر اقدامات در دولت سیزدهم بود که نتیجه بسیار مطلوبی حاصل شد و امیدواریم در نیشابور نیز بحث تنوع در رشته های پزشکی در دستور کار قرار گیرد.

دونده ضمن تاکید بر توجه ویژه و ایجاد تغییر و تحول در دو بیمارستان دولتی فعال نیشابور افزود: برای تاسیس بیمارستان سوم نیشابور با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد، تاکنون ۲۱۰ میلیارد تومان هزینه شده است و برای افتتاح آن نزدیک به ۱۷۰ میلیارد تومان دیگر نیاز است. همچنین امیدواریم با تلاش و پیگیری مسئولان شهرستان فیروزه بیمارستان فیاض نیز در آینده ای نه چندان دور در مدار خدمت رسانی قرار گیرد.

مهدی دونده در پایان از تلاش ها و خدمات شایسته دکتر درودی در حوزه ارتقا نظام سلامت به ویژه در حوزه تامین تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ۲۲ بهمن تشکر نمود و انتصاب دکتر محمدرضا مجدی را به عنوان خادم مردم شهرستان نیشابور بزرگ تبریک گفت و افزود: مشارکت پرشور ۵۸ درصدی مردم شریف نیشابور بزرگ نشان از شعور و بلوغ سیاسی مردم دارد که علیرغم تمام دسیسه ها و نامهربانی هایی که بر نظام مقدس انقلاب اسلامی در این مدت وارد شد، امروز نیز با افتخار از این آزمون سربلند بیرون آمدیم که این مهم را به همه شما تبریک می گوییم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *