0

ده تُن فرآورده های لبنی تاریخ گذشته در نیشابور معدوم شد

ده تُن فرآورده های لبنی تاریخ گذشته در نیشابور معدوم شد
بازدید 39

سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی نیشابور در تشریح این خبر گفت: برای سومین بار در سال جاری، با پیگیری کارشناسان نظارت بر مواد غذایی و آشامیدنی معاونت غذا و دارو ۱۰ تن فرآورده های لبنی تاریخ گذشته که صلاحیت مصرف انسانی را نداشت، معدوم شد.

دکتر مهین شوروزی در ادامه گفت: با توجه به لزوم کنترل و نظارت مواد غذایی و به درخواست شرکت تولید کننده ده تُن فرآورده های لبنی تاریخ گذشته که صلاحیت مصرف انسانی را نداشت، پس از انجام مراحل قانونی با حضور کارشناسان اداره نظارت بر مواد غذایی و آشامیدنی معاونت غذا و دارو معدوم شد.

وی افزود: شهروندان گرامی مواد غذایی و آشامیدنی و اقلام سلامت محور را حتما را از مراکز مجاز تهیه و هنگام خرید به تاریخ تولید و مصرف، پروانه بهداشتی و علامت سیب سلامت محصول دقت نمایند.

این مقام مسئول با تاکید بر حضور فعال کارشناسان و بازرسان اداره نظارت در حوزه تحت پوشش از شهروندان خواست شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف یا داشتن شکایت در خصوص مواد غذایی بسته‌بندی‌شده، آرایشی و بهداشتی و اقلام سلامت محور مراتب را از طریق شماره تماس ۰۵۱۴۳۳۵۲۳۱۱ و یا از طریق سامانه fms.nums.ac.ir به معاونت غذا و دارو نیشابور گزارش دهند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *