0

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی ستاد تسهیلات نوروزی دانشگاه برگزار شد

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی ستاد تسهیلات نوروزی دانشگاه برگزار شد
بازدید 39

اولین جلسه هماهنگی و برنامه ریزی ستاد تسهیلات نوروزی با حضور دکتر مقسمی رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی و دبیر ستاد تسهیلات نوروزی دانشگاه و نمایندگانی از معاونت های دانشگاه روز پنجشنبه ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ در سالن جلسات مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان برگزار شد.

دکتر مقسمی ضمن تقدیر و تشکر از تلاشهای صورت گرفته، هدف از برگزاری این نشست را هماهنگی و تعامل هر چه بیشتر کمیته های ستاد تسهیلات نوروزی عنوان کرد و گفت: دستور العمل ستاد تسهیلات نوروزی، به هریک از معاونت های دانشگاه ابلاغ شده و وظیفه هر یک در آن مشخص شد.

دکتر مقسمی دبیر ستاد تسهیلات نوروزی دانشگاه با اشاره به فعالیت ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در سالجاری و روند رو به رشد مسافرت مهمانان نوروزی به استان، آمادگی دانشگاه علوم پزشکی گلستان را برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی اعلام کرد و گفت: با تلاش کلیه واحدها خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه همچون سالهای گذشته خدمات دهی مطلوبی در ایام تعطیلات نوروز به هموطنان و مسافران عزیز در استان گلستان ارائه گردد و تحقق این امر نیاز به تلاش شبانه روزی همکاران، برنامه ریزی دقیق مدیران واحدها برای استقرار نیروهای امدادی و نظارت آنان دارد.

در این جلسه دستورالعمل اجرایی ستاد تسهیلات نوروزی در سال ۱۴۰۳ و مشکلات و چالشهای موجود کمیته بهداشت و درمان ستاد تسهیلات نورزی دانشگاه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

گفتنی است ستاد تسهیلات نوروزی در دانشگاه از تاریخ ۲۴ اسفند ماه امسال آغاز و تا پایان روز ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ ادامه دارد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *