0

بازدید معاون استاندار و فرماندار ویژه نیشابور از ایستگاه سلامت دانشگاه علوم پزشکی

بازدید معاون استاندار و فرماندار ویژه نیشابور از ایستگاه سلامت دانشگاه علوم پزشکی
بازدید 43

به گزارش روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی، مهدی دونده معاون استاندار و فرماندار ویژه نیشابور به همراه معاونین و هیئت همراه نیمروز یکشنبه بیست و هفتم اسفند ماه از ایستگاه سلامت جنب اداره راه و ترابری دانشگاه علوم پزشکی بازدید نمود.

فرماندار ویژه نیشابور ضمن عرض خدا قوت و توفیق قبولی طاعات و عبادات به پرسنل حاضر در شیفت، کیفیت و نحوه ارائه خدمات به مسافرین و زائرین نوروزی را مورد ارزیابی قرار داد.

دونده در پایان ضمن ابراز رضایت و خرسندی از ارائه خدمات ایستگاه سلامت دانشگاه علوم پزشکی، حضور همکاران در ایستگاه های سلامت را مایه دلگرمی مسافران و زائرین دانست و بر ضرورت خدمت رسانی مستمر و باکیفیت تا پایان ایام نوروز تاکید ورزید.

ایستگاه‌های سلامت نوروزی در ورودی و خروجی شهرها، خدمات درمان سرپایی اورژانس و ارائه مشاوره بهداشتی را به مسافران نوروزی ارائه می‌دهند؛ تعداد ۳۰ نفر از همیاران اورژانس به همراه کارشناسان فوریت های پزشکی و بهداشت در ۶ ایستگاه سلامت دانشگاه علوم پزشکی نیشابور حضور دارند و از ۳۳ پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی، ۲۲ پایگاه جاده ای، ۱۰پایگاه شهری، یک اورژانس هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۴ دستگاه موتورلانس ارائه خدمات خواهند داشت.

برنامه‌های امداد سلامت نوروزی از بیست و پنجم اسفند آغاز و تا پانزدهم فروردین ادامه خواهد داشت.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *