0

ارائه خدمات درمانی به بیش از ۲۳ هزار مراجعه کننده در طرح سلامت نوروزی ۱۴۰۳

ارائه خدمات درمانی به بیش از ۲۳ هزار مراجعه کننده در طرح سلامت نوروزی ۱۴۰۳
بازدید 36

رئیس مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم از ارائه خدمات درمانی به بیش از ۲۳ هزار مراجعه کننده در طرح سلامت نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد.

دکتر محمد شورورزی گفت: در طرح سلامت نوروزی ۱۴۰۳ که از بازه زمانی بیست و چهارم اسفند ۱۴۰۲ تا هجدهم فروردین ۱۴۰۳ ادامه داشت، ۲۳ هزار و ۷۰ بیمار از خدمات درمانی بخش مختلف این مرکز بهره برده اند که ۱۲ هزار ۴۶۵ بیمار مراجعه کننده به کلینیک خیام، ۵ هزار ۳۶۸ بیمار مراجعه کننده به اورژانس، ۵ هزار و ۲۳۷ بیمار بستری در بخش های درمانی می باشد.

رئیس مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم افزود: همچنین ۶۵۵ عمل جراحی، ۳۶۱ زایمان،۳۲ هزار ۷۶۸ خدمت آزمایشگاهی، ۹ هزار و ۷۵۹ خدمت رادیولوژی در این مرکز برای بیماران انجام شده است.

دکتر شورورزی در پایان ضمن ابراز قدردانی و سپاس به واسطه‌ی تلاش مداوم همکاران در نوروز، بیان کرد: امیدوارم سالی توام با سلامتی، بهروزی و موفقیت در کنار همدیگر داشته باشید تا بتوانیم در راستای اهداف بلند انسانی قدم برداریم و به بهترین وجه بتوانیم خادم و خدمتگزار بیماران و مراجعه کنندگان باشیم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *