0

پیام تبریک روز جهانی بهداشت بسیج جامعه پزشکی استان

پیام تبریک روز جهانی بهداشت بسیج جامعه پزشکی استان
بازدید 100

روز جهانی بهداشت فرصتی برای بیان اهمیت سلامت در زندگی فردی و اجتماعی و تبیین جایگاه آن در تحقق توسعه پایدار است. این روز نمادی از مشارکت و مسئولیت پذیری همه جامعه با هدف ارتقاء آگاهی و سواد سلامت، بهبود کیفیت زندگی و بالندگی جامعه است.

تامین سلامت انسان ها، کاهش آلام و نجات جان آنها، فرصتی گرانبهاست که خداوند متعال نصیب جامعه خدوم بهداشت ، قهرمانانی که به مدد ایمان الهی، اخلاق اسلامی، دانش روزآمد و مهارت فنی، هر روز در روستا‌ها و شهر‌های استان به عنوان اصلی‌ترین متولیان ارائه خدمات بهداشت در این سرزمین، حماسه‌هایی بی‌بدیل از عشق به همنوع را رقم می‌زنند، نموده است که باید قدردان این امر باشیم .

در سالی که گذشت، افتخارات پرشماری از اجرای برنامه سلامت خانواده ، اجرای  سیاست‌های جوانی جمعیت ، برگزاری پویش ملی سلامت، سرطان و… را در بخش بهداشت شاهد بودیم که در سال جدید که به نام «‌جهش تولید با مشارکت مردم » از سوی رهبر فرزانه  انقلاب اسلامی،نامگذاری شده است با اهتمام ، همدلی و تلاش افزون تر در ارائه خدمات حوزه سلامت انجام وظیفه خواهیم نمود .

سازمان بسیج جامعه  جامعه پزشکی استان ضمن تبریک روز جهانی بهداشت به تمام جامعه بهداشتی و درود به شهدای گرانقدر این حوزه، برای تمام تلاشگران عرصه سلامت آرزوی سلامتی و شادکامی داریم و امیدوارم بتوانیم در جهت تقویت جایگاه نیرو‌های بخش بهداشت و توجه به توسعه خدمات بهداشتی با کیفیت برای جامعه در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری پیش رویم.

سازمان بسیج جامعه پزشکی استان گلستان

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *