0

کشف و معدوم سازی بیش از ۲ و نیم تن مواد غذایی فاسد در شهرستان زبرخان

کشف و معدوم سازی بیش از ۲ و نیم تن مواد غذایی فاسد در شهرستان زبرخان
بازدید 42

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان زبرخان از کشف و معدوم سازی بیش از ۲ و نیم تن مواد غذایی فاسد در این شهرستان خبر داد.

دکتر حامد سلیمانی

با بیان این مطلب به وب دا گفت: تشدید نظارت‌های بهداشتی بر مراکز تهیه و توزیع و اماکن عمومی برای تامین و حفظ سلامت شهروندان، زائران و مسافران از اهمیت ویژه ای برخوردار است که توسط کارشناسان بهداشت محیط در طرح مدیریت بهداشت محیط در سلامت نوروزی و ماه مبارک رمضان صورت می‌گیرد.

وی در ادامه گفت: در همین راستا با تشدید نظارت های بهداشتی بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، اماکن عمومی و پرتردد از تاریخ پانزدهم اسفند ماه ۱۴۰۲ تا هجدهم فروردین ماه ۱۴۰۳، مقدار بیش از ۲ و نیم تن مواد غذایی تاریخ گذشته و فاسد توسط کارشناسان بهداشت محیط شناسایی و معدوم شد.

مهندس اکرم قربانی مسئول بهداشت محیط شبکه افزود: طرح مدیریت بهداشت محیط در سلامت نوروزی و ماه مبارک رمضان از پانزدهم اسفند ماه ۱۴۰۲ لغایت بیست و پنجم فروردین ماه ۱۴۰۳، ادامه خواهد داشت و در این طرح مهندسین بهداشت محیط شهرستان در دو تیم صبح و بعد از ظهر در روزهای تعطیل و غیر تعطیل نسبت به تشدید نظارت‌های بهداشتی اقدام می نمایند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *