0

برای سومین دوره متوالی؛ انتخاب مدیر روابط عمومی و بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به‌عنوان هیئت‌رئیسه روابط عمومی‌های استان

برای سومین دوره  متوالی؛
انتخاب مدیر روابط عمومی و بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به‌عنوان هیئت‌رئیسه روابط عمومی‌های استان
بازدید 34

سید مجید حسینی مدیر روابط عمومی و بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برای سومین دوره متوالی به‌عنوان هیئت‌رئیسه شورای روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر انتخاب شد.
نشست اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر با دستور کار انتخابات هیئت‌رئیسه برگزار شد و با انجام رای‌گیری اعضای اصلی و علی‌البدل و بازرس و خزانه‌دار هیئت‌رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر انتخاب شدند.

در این آیین، انتخابات هیئت‌رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر برگزار شد و سید مجید حسینی، حسین فیروزه، مهدی عزیز زاده، خدیجه آبزن، سعید نوذری، پژمان بختیاری پور و میعاد مهندسی به‌عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.

همچنین مهران غریبی، مجتبی احمدی و فاطمه محسنی زاده به‌عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

در این آیین همچنین محمدامین اکبری به‌عنوان بازرس و منصور گتویی زاده به‌عنوان خزانه‌دار انتخاب شدند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر در این نشست با اشاره به انجام عملیات “وعده صادق” سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه صهیونیست‌ها اظهار داشت: این اقدام موجبات ترس و وحشت صهیونیست‌ها شده و اقتدار نظام اسلامی را افزایش داد.

عباس مطاف افزود: قدرت موشکی ایران اسلامی در این عملیات اثبات شد و این عملیات در واقع بخش کوچکی از توان رزمی و موشکی نظام را به نمایش گذاشت.

مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر گفت: رسانه‌ها در تبیین ابعاد مختلف این عملیات غرورآفرین اهتمام ورزند.

انتهای پیام/

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *