0

برگزاری شانزدهمین مرحله درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی علوم پزشکی کشور در بوشهر

برگزاری شانزدهمین مرحله درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی علوم پزشکی کشور در بوشهر
بازدید 58

شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویی علوم پزشکی کشور در مرحله درون دانشگاهی اردیبهشت‌ماه سال جاری در محل سالن امتحانات فجر دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برگزار شد.
سرپرست علمی المپیاد دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویی علوم پزشکی کشور در مرحله درون دانشگاهی در محل سالن امتحانات فجر دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برگزار شد.

دکتر هدایت سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار وبدا اظهار داشت: آزمون غربالگری درون دانشگاهی در محل سالن فجر دانشگاه علوم پزشکی مرکزی بوشهر برگزار شد.

وی به تشریح مراحل برگزاری المپیاد پرداخت و اظهار داشت: دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر هرساله توسط مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی برای حضور در این رقابت علمی کشوری آموزش داده می‌شوند که با تلاش اساتید و دانشجویان در تمام دوره‌های قبلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر کسب مقام نموده‌اند.

دکتر سالاری افزود: در سال جاری نیز آزمون غربالگری درون دانشگاهی در حیطه‌های مدیریت نظام سلامت، آموزش پزشکی، استدلال بالینی، همگرایی در علوم پایه، کارآفرینی و کسب‌وکارهای دانش‌بنیان طراحی و هنر و سلامت در محل سالن فجر دانشگاه برگزار شد که در ادامه پس از تعیین ۵ داوطلب برتر دانشگاهی در هر حیطه، آنان را برای شرکت در دو مرحله انفرادی و گروهی که توسط وزارت بهداشت برگزار می‌گردد آماده خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به استقبال دانشجویان در ثبت‌نام و شرکت در این آزمون، ضمن قدردانی از همکاری ارزشمند اساتید هیئت‌علمی در راستای برگزاری کلاس‌های آمادگی دانشجویان در آزمون و برگزاری وبینارها و ارائه منابع و رفرنس‌ها امیدواریم که همچون دوره‌های قبل شاهد موفقیت چشمگیر دانشجویان عزیز و کسب مدال و افتخارآفرینی برای دانشگاه علوم پزشکی بوشهر باشیم.

انتهای پیام/ پ.ب ۲۰۱۰

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *