0

واریز حقوق نیروهای شرکتی در زمان مشخص صورت می گیرد

واریز حقوق نیروهای شرکتی در زمان مشخص صورت می گیرد
بازدید 37

سرپرست معاونت توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور از پرداخت حقوق نیروهای خدماتی و نقلیه دانشگاه در سی ام هر ماه خبر داد.

دکتر هادی حسین زاده در گفتگو با وب دا گفت: در حال حاضر مشکل اصلی دانشگاه در پرداخت حقوق پرسنل شرکتی است چون پرداخت حقوق این قشر خدوم از درآمد اختصاصی دانشگاه تامین می شود و باتوجه به تورم و شرایط اقتصادی حاکم در کشور این درآمد نیز سال به سال در سطح دانشگاه کاهش می‌یابد.

وی در ادامه ضمن بیان اینکه یکی از تاکیدهای رییس محترم دانشگاه در خصوص شرکت ها، رعایت حق و حقوق کارگران و دقت نظر در آن است، گفت: پرداخت به موقع حقوق نیروهای شرکتی یکی از اولویت های اصلی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور است چرا که متاسفانه در برخی موارد گزارشاتی مبنی بر عدم واریز به موقع حقوق این عزیزان را داشته ایم که این موارد بعضا ممکن است مشکلاتی را برای این عزیزان پدید آورد اما با رویکرد تیم مدیریتی جدید حقوق نیروهای خدماتی و نقلیه در زمان مناسب پرداخت خواهد شد.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت منابع دانشگاه در ادامه افزود: با پیگیری‌های انجام شده، اعتبار حقوق نیروهای شرکتی توسط معاونت توسعه دانشگاه تامین گردید.

دکتر حسین زاده در پایان خاطرنشان کرد: ما در مجموعه دانشگاہ علوم پزشکی نیشابور در تلاش هستیم تا سی ام  هر ماه حقوق کارکنان بخصوص نیروهای شرکتی خدمات و نقلیه توسط مدیران امور مالی معاونت های زیر مجموعه تامین و به حساب نیروها واریز شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *