0

پرواز بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور برای نجات بیمار

پرواز بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور برای نجات بیمار
بازدید 28

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور با علام این خبر گفت: روز شنبه یکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور به درخواست اورژانس پایگاه عبدالله گیو برای نجات جانم بیمار با کاهش هشیاری به پرواز درآمد.

سیدحمید حسینی ادامه داد: پس از حضور کارشناسان اورژانس پایگاه عبدالله گیو در محل فوریت و با توجه به بحرانی بودن شرایط بیمار به درخواست کارشناسان پایگاه فضل بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور برای امدادرسانی به بیمار به پرواز درآمد.

حسینی اضافه کرد: بیمار در پد فرود روستای عبدالله گیو به بالگرد اورژانس هوایی نیشابور تحویل و در نهایت در پد فرود فجر به آمبولانس پایگاه ۶ شهری منتقل و سپس جهت ادامه روند درمان به بیمارستان ۲۲ بهمن نیشابور اعزام شد.

سید حمید حسینی در پایان خاطر نشان کرد: تیم عملیات اورژانس هوایی با حضور ۵ نیروی عملیاتی برای ارائه خدمات فوریت های پزشکی در این فرآیند عملیات ۶۲ دقیقه پرواز عملیاتی داشته است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *