0

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر: زنگ سلامت در دبستان دخترانه شهید مصلحیان به مناسبت هفته سلامت ۱۴۰۳ نواخته شد

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر:
زنگ سلامت در دبستان دخترانه شهید مصلحیان به مناسبت هفته سلامت ۱۴۰۳ نواخته شد
بازدید 36

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر گفت: زنگ سلامت در دبستان دخترانه شهید مصلحیان به مناسبت هفته سلامت ۱۴۰۳ نواخته شد.
مهندس حمید حبیبی نیا افزود: اگر خود مراقبتی را به‌عنوان یک اصل مهم مورد تاکید قرار دهیم کمک موثری در زمینه ارتقای شاخص‌های سلامت در شهرستان به عمل آورده‌ایم که شعار امسال، سلامت خانواده با مردمی سازی است.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر گفت: باید مردم خوب بوشهر به‌ویژه اهالی فرهنگ و دانش‌آموزان کوشا در ارتقای سطح سلامت شهرستان کمک کنند تا به اهداف خود در این زمینه برسیم.

وی تصریح کرد: لازم است در این راستا دانش‌آموزان نیز مانند سایر اقشار جامعه با اصول سلامتی و تغذیه سالم آشنا شوند و آن را در زندگی روزانه خود عملی کنند.

مهندس حبیبی نیا گفت: برگزاری کارگاه آموزش تغذیه سالم در مدارس و برپایی نمایشگاه سلامت، پاک‌سازی ساحل، اجرای خون‌گیری، انجام غربالگری و خطر سنجی بیماری‌های مزمن در ادارات شهرستان، برگزاری مسابقه با موضوع طب ایرانی، برگزاری همایش سلامت جهت عموم همشهریان از برنامه‌های بزرگداشت این هفته در بوشهر برشمرد.

رئیس آموزش‌وپرورش استان بوشهر نیز گفت: جایگاه امروز نظام سلامت در جامعه آن‌قدر ارزشمند است که نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس نشان از اهمیت این موضوع دارد.

علی موحدی افزود: در آموزه‌های دینی نیز به موضوع سلامت تاکید بسیار شده تا انسان‌ها از بدو تولد تا پایان عمر، به این مهم باید توجه ویژه و اساسی داشته باشند چون سلامتی جسم موجب سلامت روح و روان می‌شود.

وی گفت: مدیران مدارس و مربیان پرورشی باید به دانش‌آموزان خود در خصوص رعایت موازین بهداشتی و حفظ سلامت تاکید کرده و این اصل مهم را در محیط مدارس عملیاتی کنند.

در حاشیه این مراسم سفیران سلامت دانش‌آموز به اجرای سرود پرداختند، نمایشگاه صبحانه سالم و میز بهداشت فردی و هنرهای دستی دانش‌آموزان موضوع سلامت نیز دایر شده بود.

انتهای پیام/ح.گ ۳۰۰۱

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *