0

همزمان با سراسر استان ، نوای سلامت در مدارس بندرگز طنین انداز شد.

همزمان با سراسر استان ، نوای سلامت در مدارس بندرگز طنین انداز شد.
بازدید 33

همزمان با سراسر استان ، نوای سلامت در مدارس بندرگز طنین انداز شد.

در دومین روز از ایام هفته سلامت و همزمان با سراسر استان ، نوای سلامت در مدارس شهرستان بندرگز به بصورت نمادین در دبیرستان دخترانه خلیج فارس بندرگز با حضور فرماندار ، امام جمعه و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی طنین انداز شد.

دکتر میثم مروجی مدیر شبکه بهداشت و درمان بندرگز در این مراسم از سلامتی و امنیت به عنوان دو نعمت یاد کرد که همواره مورد غفلت واقع می شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به شعار هفته سلامت ” سلامت خانواده با مردمی سازی سلامت ”  اشاره کرد و افزود : شما دانش آموزان می توانید با انتقال آموخته های بهداشتی به خانواده ، دوستان و همسالان در راستای شعار سال یعنی مشارکت در امر سلامت مردم  گام برداشته افزایش آگاهی جامعه گام بردارید.

” مهندس غلامعلی لشکر بلوکی ” کارشناس نظارت بر مواد غذایی شبکه بهداشت ودرمان بندرگز هم در این مراسم از تغذیه سالم ، عدم استفاده از انواع فست فود و نوشابه به عنوان عوامل دخیل در سلامتی مردم یاد کرد و افزود: با اصلاح سبک زندگی ، سلامتی را به خود هدیه دهیم .

جشنواره غذای سالم ، اجرای استنداپ کمدی ، تقدیر از مربیان بهداشت ، مراقبین سلامت ، برگزیدگان مقالات  و سفیران سلامت دانش آموزی  و تقدیر از برندگان جشنواره غذا از دیگر برنامه های این مراسم بود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *