0

سلامت خانواده از آموزش و پرورش تا آموزش عالی

سلامت خانواده از آموزش و پرورش تا آموزش عالی
بازدید 40

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور از برگزاری دوره آموزشی کمک های اولیه برای اولیا دبستان دخترانه موسوی فر با توجه به شعار دومین روز هفته ملی سلامت خبر داد.

سیدحمید حسینی با اشاره به روزشمار هفته ملی سلامت و شعار دومین روز از هفته ملی سلامت با عنوان «سلامت خانواده از آموزش و پرورش تا آموزش عالی» بیان کرد: واحد آموزش همگانی اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور در دومین روز از هفته سلامت با حضور در دبستان دخترانه موسوی فر به تعداد ۶۰ نفر از اولیاء دانش آموزان آموزش های کمک های اولیه را ارائه داد.

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه اضافه کرد: واحد آموزش همگانی اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور با همکاری آموزش و پرورش در سال گذشته به تعداد بیش از ۴۰ هزارنفر آموزش های کمک های اولیه نظیر تشنج، سوختگی، احیای قلبی ریوی و انسداد راه هوایی را ارائه داده است.

رئیس اورژانس ۱۱۵ نیشابور اظهار امیدواری کرد و گفت: در تلاش هستیم  تا در سال ۱۴۰۳ نیز حداقل یک ساعت آموزش کمک های اولیه برای هر دانش آموز از جمعیت ۱۰۰ هزار نفری دانش آموزان نیشابور و شهرستان های همجوار توسط واحد آموزش همگانی نیشابور برنامه ریزی و ارائه دهیم.

سید حمید حسینی تاکید کرد: کلیه آموزش های اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور علی رغم صرف هزینه به سازمان، بصورت کاملا رایگان ارائه می شود و نیل به اهداف واحد آموزش همگانی نیازمند همکاری و مساعدت سایر سازمان ها و خیّرین ارجمند می باشد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *