0

نخستین کارگروه سلامت و امنیت غذایی برگزار شد

نخستین کارگروه سلامت و امنیت غذایی برگزار شد
بازدید 58

نخستین کارگروه سلامت و امنیت غذایی سال جاری با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه نیشابور و اعضای گارگروه برگزار شد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی نیشابور در این کارگروه، با تبریک سال روز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، انجام عملیات وعده صادق را مایه خیروبرکت برای نظام جمهوری اسلامی و محور مقاومت دانست واز مشارکت این عزیزان در حوزه سلامت تشکر کرد.

دکتر محمدرضامجدی در ادامه با تبریک فرارسیدن هفته سلامت، از یکم تا هفتم اردیبهشت را به عنوان هفته سلامت فرصتی مغتنم برای تقدیر از مدافعان سلامت دانست و خاطرنشان کرد: تغییر الگوی اپیدمیولوژی بیماری ها از واگیر به غیرواگیر، تدوین برنامه های متعدد و هماهنگ را می طلبد که باید با مشارکت همه سازمان ها و ادارات دولتی، خصوصی و مردم نهاد در کشور اجرایی شود و در همین راستا امسال توسط وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی شعار سلامت خانواده ومردمی سازی سلامت برای این مناسبت انتخاب شده است.

دکتر مجدی در ادامه از حمایت های معاون استاندار و فرماندار ویژه نیشابور در رفع معضلات مرتبط با حوزه سلامت تشکر کرد و همفکری و تعامل با کلیه اعضای این کارگروه را به عنوان شرکای سلامت، لازمه حفظ وارتقای سلامت جامعه نیشابور بزرگ دانست.

بررسی معضلات بهداشت محیط در شهر وروستا، ساماندهی روزبازارها با مشارکت شهرداری، اتاق اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت همچنین

توضیحات لازم در خصوص برنامه ایمنی آب، توسط شرکت آب و فاضلاب، و ارائه برنامه سراج توسط مدیرگروه سلامت روان، اجتماعی و اعتیاد معاونت بهداشت و برنامه پویش مقابله با سرطان توسط دکتر دستجردی مدیر گروه پیشگیری از بیماری های غیرواگیر نیز از سایر برنامه های این کارگروه بود.

دکتر مجدی همچنین مشارکت ۹۲درصدی جامعه هدف در پویش ملی سلامت را از افتخارات دانشگاه علوم پزشکی نیشابور برشمرد و از حمایت های فرمانداری و مشارکت سازمان هادر این خصوص تشکر کرد.

کارگروه سلامت و امنیت غذایی به ریاست معاون استاندار و فرماندار و به دبیری دانشگاه علوم پزشکی نیشابور حداقل هر فصل یک بار با حضور مدیران ادارات و سازمان های دست اندرکار تشکیل می شود و بررسی موضوعات مهم حوزه سلامت در دستورکار قرار دارد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *