0

پیشگیری از بیماری های غیر واگیر با تغییر شیوه زندگی میسر است

پیشگیری از بیماری های غیر واگیر با تغییر شیوه زندگی میسر است
بازدید 34

سرپرست دانشگاه در مراسم ورزش صبحگاهی که در روز نخست هفته سلامت برگزار شد، بر لزوم تغییر سبک زندگی به عنوان راهکار اساسی برای پیشگیری از بیماری های

غیروا

گیر

تاکید کرد.

به گزارش وب دا، دکتر محمدرضا مجدی در ادامه با اشاره به شعار هفته سلامت با عنوان خانواده و مردمی سازی سلامت، افزود: در هفته سلامت سال جاری سلامت خانواده به عنوان یکی از محورهای اصلی فعالیت حوزه های بهداشت و درمان در نظر گرفته شده است چرا که جامعه سالم مستلزم داشتن خانواده سالم است و بر تلاش یکایک اعضای جامعه برای دستیابی به جامعه سالم اشاره کرد.

وی همچنین شیوع بیماری های قلبی و عروقی، بیماری های سرطانی و حوادث و سوانح را از شایع ترین علل مرگ و میر دانست و افزود: رژیم غذایی نامناسب، کم تحرکی، استرس و مصرف دخانیات در شیوع بیماری های غیرواگیر نقش به سزایی دارد که بایستی در راستای تامین، حفظ و ارتقای سطح سلامت و رفاه تغییر سبک زندگی را با ورزش کردن، عدم استعمال دخانیات و رعایت یک رژیم غذایی سالم در بین افراد جامعه نهادینه کنیم.

مراسم ورزش صبح گاهی به مناسبت هفته سلامت، با حضور سرپرست دانشگاه، معاونان و دیگر کارکنان دانشگاه در باغ ملی روز شنبه یکم اردیبهشت ماه برگزار شد.

همچنین

در دومین روز از هفته

سلامت با عنوان خانواده از آموزش و پرورش تا آموزش عالی زنگ سلامت در مدرسه دخترانه شایستگان با حضور سرپرست دانشگاه و سرپرست معاونت بهداشت به صدا درآمد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *