0

دیدار معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان بوشهر با خانواده شهید ناو موشک‌انداز پیکان

دیدار معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان بوشهر با خانواده شهید ناو موشک‌انداز پیکان
بازدید 30

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر گفت: معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان بوشهر با حضور در منزل ناو سروان شهید شهباز آذری از شهدای عملیات مروارید و ناو موشک‌انداز همیشه جاوید پیکان با خانواده این شهید دیدار و از آنان دلجویی کرد.
به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت شهرستان بوشهر، مهندس حمید حبیبی نیا افزود: دیدار با خانواده شهدا برای ما مسئولین به‌عنوان خادمین مردم موجبات قوت قلب است و عیادت خانواده شهدا و تکریم آنان وظیفه‌ای دینی برای ما است.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر اظهار داشت: به مناسبت موفقیت نیروی دریایی ارتش ایران و نیز مقاومت ناوچه پیکان در برابر حمله دریایی و هوایی عراق در ۷ آذر ۱۳۵۹ (در عملیات مروارید) این روز در تقویم ایران، به‌عنوان روز نیروی دریایی نام‌گذاری شده است.

سمهدی عابدی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان بوشهر در این دیدار گفت: در پناه ایثارگری‌های این شهدای والامقام و رشادت‌های مثال‌زدنی آن‌ها امروز در آرامش مشغول خدمت هستیم و اگر این ایثارگری‌ها نبود معلوم نبود چه بر سر کشور ما می‌آمد.

یوسف بختیاری مشاور فرماندار در امور ایثارگران بوشهر گفت: مادامی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما حاکم باشد، هیچ قدرتی فکر تجاوز و تعدی به این مرزوبوم را نخواهد کرد.

مهدی مرکبی، مشاور رئیس دانشگاه و مسئول هماهنگی امور ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز گفت: عیادت و تکریم شهدا وظیفه‌ای دینی برای همه مسئولین است.

در پایان همسر مکرم شهید شهبازی خاطراتی از رشادت‌ها و ایثارگرهای این شهید والامقام بیان داشت که باعث ایجاد شور و شعف خاصی در حاضرین گردید.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری و مشاور فرماندار در امور ایثارگران بوشهر، مشاور رئیس دانشگاه و مسئول هماهنگی امور ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، رئیس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر و جمعی از مسئولین مرکز بهداشت شهرستان بوشهر در دیدار با خانواده شهید شهباز آذری حضور داشتند.

انتهای پیام/ ح.گ ۳۰۰۱

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *