0

مشاور اجرایی رئیس دانشگاه و رئیس حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر: آمار و اطلاعات صحیح موجب ارتقای بهره‌وری و برنامه‌ریزی درست می‌شود/گزارش تصویری

مشاور اجرایی رئیس دانشگاه و رئیس حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:
آمار و اطلاعات صحیح موجب ارتقای بهره‌وری و برنامه‌ریزی درست می‌شود/گزارش تصویری
بازدید 33

مشاور اجرایی رئیس دانشگاه و رئیس حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: آمار و اطلاعات صحیح موجب ارتقای بهره‌وری و برنامه‌ریزی درست می‌شود.
دکتر محسن صحرانورد در جلسه بررسی کتاب سالنامه آماری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: برنامه‌ریزی یکی از اولویت‌هایی است که هم در زندگی شخصی و هم در زندگی اجتماعی نقش مهمی دارد و موجب تحلیل وضعیت موجود و پیش‌بینی وضعیت آینده خواهد شد.

وی تصریح کرد: در واقع آمار و اطلاعات یکی از عوامل موثر و ضروری برای برنامه‌ریزی، ارزیابی عملکردها و تصمیم‌گیری در سطوح مختلف مدیریت است.

مشاور اجرایی رئیس دانشگاه و رئیس حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: آمار و اطلاعات در حوزه سلامت نیز دارای اهمیت بسزایی است و همه مدیران دانشگاه باید در خصوص جمع‌آوری اطلاعات علاوه بر دقت همکاری لازم را داشته باشند.

دکتر صحرانورد خاطرنشان کرد: یکی از اجزای مهم و کلیدی در چرخه تصمیم‌گیری در حوزه سلامت آمار و اطلاعات است.

مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز ضمن اشاره به اهم اقدامات و برنامه‌های سال گذشته اداره آمار دانشگاه گفت: با توجه به حساسیت آمارهای ثبت‌شده در کتاب سالنامه آماری، وب‌سایت دانشگاه، سامانه سیناسا وزارتخانه و گزارش‌های ارسالی به سازمان برنامه‌وبودجه، نیازمند تایید مدیران ارشد در سطح دانشگاه است.

مهندس دارا جوکار در خصوص چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی دانشگاه علوم پزشکی در حوزه آمار نیز مطالبی ارائه کرد.

سیده سارا فرهی بوشهری رئیس گروه آمار مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز در خصوص داشبورد شاخص‌های مدیریتی و شاخص‌های هیئت‌امنا مطالبی ارائه کرد.

جلسه بررسی فصل حوزه ریاست کتاب «سالنامه آماری ۱۴۰۲» با حضور مشاور اجرایی رئیس دانشگاه و رئیس حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و مدیران حوزه ریاست برگزار شد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار حوزه سلامت را از ما بخواهید

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *