0

تجمع دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی گلستان در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا و اروپا

تجمع دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی گلستان در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا و اروپا
بازدید 55

اعضای هیات علمی، دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی گلستان، امروز یکشنبه نهم اردیبهشت ماه در تجمعی، ضمن اعلام حمایت قاطع از مردم مظلوم فلسطین، اقدامات دولت های غربی در سرکوب خیزش دانشجویان بیدار دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان معترض به سیاست های دوگانه و حمایتی این کشورها از رژیم صهیونیستی در جنگ با غزه را به شدت محکوم کردند.

در این تجمع که در محوطه دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گلستان برگزار شد، دانشگاهیان، اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی گلستان در حمایت از خیزش وجدان‌های بیدار جامعه دانشگاهی آمریکا و اروپا در نفی بیدادگری و کشتار مردم مظلوم فلسطین توسط رژیم جعلی اسرائیل و حمایت‌های آمریکا از این رژیم کودک‌کش با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس اقدام پلیس آمریکا را محکوم کردند و  خشم و انزجار خود را از جنایات رژیم اشغالگر قدس و حامیان غربی آن به نمایش گذاشتند.

دکتر عظیمی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گلستان، در سخنرانی خود در این مراسم، ضمن برشمردن جنایات هولناک رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌دفاع فلسطین، اظهار داشت: “حمایت بی‌حد و حصر آمریکا از این رژیم غاصب و کودک‌کش، نشان‌دهنده ماهیت ضدبشری و ظالمانه این کشور است.”

وی با اشاره به خیزش اخیر دانشجویان و دانشگاهیان در سراسر جهان در حمایت از مردم فلسطین، این حرکت را نویدبخش فعال شدن دوباره جنبش دانشجویی در غرب علیه جنایات رژیم صهیونیستی دانست.

در این مراسم، دانشگاهیان علوم پزشکی گلستان طی بیانیه‌ای از خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی حمایت کردند.

شایان ذکر است دانشگاه های آمریکا از هفته گذشته شاهد اعتراضات سراسری دانشجویان و اساتید در اعتراض به سیاست های حمایتی دولت آمریکا از رژیم صهیونیستی در جنگ با غزه هستند، در این اعتراضات بسیاری از دانشجویان و اعضای هیات علمی بازداشت شده اند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *