0

در تلاشیم درخواست های هیئت مدیره پرستاری را تا حد توان پیگیری کنیم

در تلاشیم درخواست های هیئت مدیره پرستاری را تا حد توان پیگیری کنیم
بازدید 57

دکتر هادی حسین زاده سرپرست معاونت توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور در نخستین نشست هم اندیشی هیئت مدیره نظام پرستاری گفت: دانشگاه و نظام پرستاری اعضای یک خانواده هستند و می توانند با همکاری یکدیگر خدمات ارزشمندی را به همشهریان ارائه دهند و در تلاشیم درخواست های هیئت مدیره پرستاری را تا حد توان پیگیری کنیم.

سرپرست مدیریت امورمالی دانشگاه محمد محسنی در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به نارضایتی پرسنل بیمارستان ها از پرداخت تعرفه سال ۱۴۰۱، پرداخت کارانه و اختلاف در میزان پرداختی ها در آینده سعی بر این است یکپارچه سازی سیاست های مالی، پرداخت تعرفه و سایر مزایا به صورت متمرکز و همزمان برای تمام پرسنل انجام شود تا از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری به عمل آید.

رئیس اداره نظام پرستاری دانشگاه نیز در این نشست گزارشی از مطالبات پرداخت نشده و انتظارات جامعه پرستاری نیشابور مطرح کرد و گفت: امیدواریم با همراهی و حمایت مسئولان دانشگاه و اجرای قوانینی مانند تعرفه گذاری پرستاری، عدالت هر چه بیشتر در پرداخت‌ها صورت پذیرد.

علی اصغر شوریابی در ادامه به بیان مواردی از جمله برنامه های رفاهی برای پرسنل رسمی، پیمانی، قراردادی و شرکتی گروه پرستاری، تغییر میزان افزایش اضافه کار، پرداخت مزایایی چون حق لباس، پرداخت کارانه این قشر زحمت کش، در بیمارستان ها پرداخت.

دکترهادی حسین در پایان با تشکر از زحمات کلیه کادر پرستاری و قدردانی از همکاری و تعامل نظام پرستاری با دانشگاه اظهار داشت: این گونه همکاری ها می تواند منشاء خدمات ارزشمندی در حوزه سلامت شهرستان شود.

اعضای هیئت مدیره نظام پرستاری نیز در پایان در خصوص پرداخت معوقات بیمه آرمان، عدم پرداخت مطالبات همکاران و امکانات رفاهی دانشگاه در شهرهای شمال کشور پیشنهاداتی برای خرید اقامتگاه اختصاصی پرسنل دانشگاه علوم پزشکی نیشابور مطرح کردند که ضمن استقبال سرپرست معاونت توسعه از این طرح، مقرر شد برای کسب اطلاعات، تخمین هزینه ها، پیشنهادمنابع لازم و مکان مناسب اقدامات لازم از سوی هیئت مدیره نظام پرستاری صورت گیرد و در جلسه بعدی به ارائه گزارش پرداخته شود.

شایان ذکراست جلسه مذکور با حضور سرپرست معاونت توسعه، سرپرست مدیریت امورمالی، سرپرست مدیریت بودجه، رئیس اداره نظام پرستاری، معاون منابع انسانی و اعضای هیئت مدیره نظام پرستاری روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه سال جاری در دفتر معاون توسعه برگزار شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *