0

مراسم یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت استان در دانشگاه برگزار شد

مراسم یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت استان در دانشگاه برگزار شد
بازدید 33

مراسم یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت استان با حضور خانواده ی شهدا ، جمعی از مسئولین دانشگاه ،کارکنان و دانشجویان در محل سالن آمفی تئاتر دانشکده پزشکی دانشگاه برگزار گردید .

این مراسم با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز گشت و سپس دکتر صادقعلی عظیمی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه ضمن خوشامد گویی به شرکت کنندگان در این مراسم و خانواده های شهدا یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت و در خصوص حوادث اخیر در کشورهای اروپایی و اوضاع فلسطین و غزه گفت: ما تا پای جان زیر سایه حضرت ولیعصر از کشورهای مظلوم دنیا خصوصا غزه حمایت میکنیم .

وی افزود : ایده و آرمان های انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت برگرفته از آرمان ها و اهداف اسلام ناب محمدی است . اگر وعده صادق خدا از دست سپاه بیرون نمیامد مشخص نمیشد چگونه دشمنان دستشان در دستان یکدیگر است . دشمنی نسل کشی را در برنامه خود دارد قطعا خوار و ذلیل خواهد شد .

در ادامه مسعود جعفری از همراهان و همرزمان شهدای مدافع حرم به روایتگری و خاطره گویی از حال و هوای دوران رزم شهدا و بازگویی خاطرات خانواده های آن شهدای بزرگوار پرداخت .

در ادامه اشعاری در وصف شهدا و دوران جنگ با بیان شیوای شاعر علیرضا ابری خوانده شد . این مراسم با قرائت متن ادبی و خاطره گویی توسط فرزند شهید تولی ادامه یافت و در پایان شرکت کنندگان با حضور در گلزار شهدای گمنام دانشگاه و قرائت فاتحه یاد و خاطره ی آن شهدا را گرامی داشتند .

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *