0

راه اندازی سه دستگاه همودیالیز جدید در نیشابور

راه اندازی سه دستگاه همودیالیز جدید در نیشابور
بازدید 51

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی نیشابور از تخصیص سه دستگاه همودیالیز به این دانشگاه به منظور جایگزینی و

به روز رسانی این دستگاه ها

با دستگاه های همودیالیز فرسوده خبر داد.

دکتر محمد توحیدی اظهار کرد: در پی حضور دکتر علیرضایی رئیس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری های وزارت بهداشت در مهرماه سال گذشته در نیشابور و بازدید از بخش های مختلف درمانی دانشگاه از جمله بخش دیالیز بیمارستان تحت پوشش، سهمیه سه دستگاه همودیالیز مدل ATF به دانشگاه علوم پزشکی نیشابور اختصاص داده شد.

دکتر توحیدی افزود: اعتبار این دستگاه های پیشرفته به همت خیّرین محترم حوزه سلامت تامین و با هدف ارائه خدمات مطلوب تر و افزایش رفاه حال بیماران، جایگزین دستگاه های فرسوده شد.

این مسئول، آمار بیماران دیالیزی شهرستان را ۲۷۵ نفر اعلام کرد و در ادامه گفت: بخش دیالیز دانشگاه در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی ۲۲ بهمن واقع شده و با فعالیت دو پزشک و ۱۷ پرستار و با ۳۵ دستگاه همودیالیز خدمات درمانی لازم روزانه به بیماران ارائه می شود.

معاون درمان دانشگاه در پایان با تقدیر و تشکر از همکاری خیرین سلامت با دانشگاه گفت: عملکرد اداره تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه در جذب منابع مالی و تحویل رایگان دستگاه ها و ملزومات پزشکی از وزارت متبوع بسیار بارز بوده و در حال حاضر بیمارستان های تحت پوشش به دستگاه های پزشکی پیشرفته ای تجهیز شده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *