0

پیام دکتر موسی الرضا شبیهی رئیس مرکز بهداشت استان به مناسبت هفته ملی جمعیت

پیام دکتر موسی الرضا شبیهی رئیس مرکز بهداشت استان به مناسبت هفته ملی جمعیت
بازدید 40

سی ام اردیبهشت سالروز ابلاغ سیاست های کلی جمعیت توسط مقام معظم رهبری مدظله العالی انجام شد و در تقویم کشور ما روز ملی جمعیت نام گرفته است و از ۲۴ الی ۳۰ اردیبهشت هفته ملی با محورهای خانواده و جمعیت نامگذاری شده است.

با توجه به موضوعی هفته ملی جمعیت تقویت هویت مادری/اجرای منشور کرامت مادری،تحکیم خانواده و تقویت نشاط درون خانواده،بی فرزندی تک‌فرزندی/دیرفرزندی /کم فرزندی و عوارض آن،مقابله با مسئله سقط عمدی ‌جنین،ناباروری، دلایل و راهکارها،ترویج ازدواج بهنگام،آسان و پایدار (مقابله با بی ازدواجی/دیر ازدواجی /طلاق و..)ترویج زایمان طبیعی/ایمن و فیزیولوژیک،جوانی جمعیت، دستاوردها و پیامدها محورهای این هفته می باشد.

این هفته فرصت مناسبی است برای آموزش، اطلاع رسانی و اجرای برنامه های تبلیغی و ترویجی در زمینه ازدواج و فرزندآوری،کاهش سقط جنین و‌معرفی خدمات جدید بیمه ای در درمان ناباروری  است.

امید است با اجرای برنامه های مناسب  و تبیین مفاد  قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت  و با توجه به ظرفیت های موجود بتوانیم گام موثری در خصوص دستیابی به جامعه ای پویا و بالنده برداریم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *