0

نگاهی به مهمترین موضوعات مطرح شده در سفر سرپرست دانشگاه به وزارت بهداشت

نگاهی به مهمترین موضوعات مطرح شده در سفر سرپرست دانشگاه به وزارت بهداشت
بازدید 31

در جریان سفر سرپرست دانشگاه علوم پزشکی نیشابور و تیم همراه به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با دکتر بهروز رحیمی معاون توسعه وزارت بهداشت، دکترجوانمرد رئیس اداره توسعه سازمان و تحول اداری، دکترمرادی مدیرکل منابع انسانی، دکترسیدین مدیرکل مرکز بودجه و پایش عملکرد دیدار و گفتگو به عمل آمد.

دکترمحمدرضا مجدی در دیدار با معاون توسعه وزارت متبوع با اشاره به پیام مقام عالی وزارت در رسیدن دانشگاه علوم پزشکی نیشابور به جایگاه واقعی خود، از حمایت‌های وزیر بهداشت، معاون توسعه و مدیران کل وزارت تقدیر و تشکرکرد و گزارشی از وضعیت کنونی دانشگاه در حوزه منابع انسانی، منابع فیزیکی و در زمینه ارائه خدمات بهداشتی درمانی و آموزشی، ظرفیت ها، چالش‌ها و کمبودهای نیروی انسانی، فضای فیزیکی بهداشتی و درمانی و آموزشی ارائه کرد و دکتر رحیمی دستورات لازم و قول مساعد برای رسیدگی به این موارد صادر کرد.

سرپرست دانشگاه در دیدار با مدیرکل مرکز بودجه و پایش عملکرد، دکتر سیدین در خصوص بودجه ابلاغی دانشگاه و عدم تکافوی آن با هزینه های کارکنان، پرداخت بدهی های دانشگاه، شناسایی ظرفیت‌ها و چالش‌های منابع و مصارف دانشگاه و رسیدن از وضعیت فعلی به وضعیت مطلب، مطالبی را عنوان کرد.

وی همچنین در دیدار با دکتر مرادی مدیرکل منابع انسانی وزارت در خصوص اخذ مجوز استخدامی جدید برای بیمارستان ها و شبکه های بهداشت و درمان تابعه دانشگاه و جذب نیروی تخصصی بهداشت و درمان گزارش مبسوطی ارائه داد و تقاضای مساعدت برای صدور مجوزهای لازم را داشت.

دکترمحمدرضا مجدی همچنین در سفر خود به تهران با حضور در سازمان برنامه بودجه با دکتر نوری خواه معاون هزینه ای امور سلامت سازمان برنامه و بودجه در خصوص اعتبارات هزینه ای و همچنین کسری بودجه دانشگاه و با دکتر رئیسی، معاون برنامه ای امور سلامت سازمان برنامه و بودجه کشور در خصوص ناترازی منابع و مصارف دانشگاه و عدم تکافوی اعتبارات هزینه ای برای پرداخت حقوق و مزایای کارکنان رسمی، پیمانی، قراردادی، طرحی، شرکتی اعضای هیات علمی و غیر هیات علمی مواردی را عنوان کرد و بررسی شاخص های بودجه و اصلاح و ترمیم اعتبارات را از این مقام مسئول خواستار شد.

همچنین سرپرست دانشگاه با مهندس حسینی، معاون طرح‌های تملک و دارایی های سرمایه ای و طرح های عمرانی امور سلامت سازمان برنامه و بودجه دیدار و گزارشی از پیشرفت فیزیکی طرح های عمرانی حوزه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دانشگاه به ویژه پروژه های بیمارستان سوم، خوابگاه دانشجویی پسران و مراکز بهداشتی ارائه داد و تخصیص اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه را خواستار شد و ضمن دیدار و گفتگو با دکتر پیکان پور انتصاب وی را به عنوان رئیس امور سلامت و رفاه اجتماعی سازمان برنامه‌ و بودجه کشور تبریک گفت.

در این دیدارها که روز یک شنبه بیست و سوم و دوشنبه بیست و چهارم اردیبهشت ماه صورت گرفت، سرپرست معاونت توسعه، سرپرست معاونت بهداشت، سرپرست مدیریت بودجه و سرپرست اداره توسعه سازمان دانشگاه، سرپرست دانشگاه را همراهی کردند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *