0

پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات

پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات
بازدید 40

رئیس دانشگاه، با صدور پیامی ۲۷ اردیبهشت ماه روز روابط عمومی و ارتباطات را به فعالان و تلاشگران این حوزه تبریک گفت

.

به گزارش وب دا، متن پیام دکتر سعید گلفیروزی به شرح ذیل است:

روابط عمومی اصلی ترین حلقه ارتباط بین مدیران، کارکنان و جامعه است و توسعه اجتماعی و فرهنگی یک جامعه در گرو توزیع عادلانه اطلاعات و روشن گری افکار عمومی است.

اهمیت واقعی این حوزه به خوبی در این فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مشخص است: روابط عمومی‌ها به‌طور هنرمندانه اطلاع‌رسانی کنند تا مردم با جان و دل بپذیرند.”

بدون تردید در عرصه سلامت روابط عمومی ها به سبب ارتباط دو سویه ای که با مردم و خادمین عرصه بهداشت و درمان دارند و همچنین فعالیت هایی که با محوریت آگاهی بخشی و ارتقاء سواد سلامت جامعه انجام می دهند نقش اساسی در پیشبرد اهداف عالیه نظام سلامت ایفا می کنند.

اینجانب ضمن تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، از تلاش های مستمر و خدمات بی دریغ فعالان این عرصه در حوزه ستادی و واحدهای مختلف دانشگاه که درگسترش ونشربرنامه های سلامت محور،جهاد تبیین و امید آفرینی در بطن جامعه تلاش می نمایند ،قدردانی می نمایم و از درگاه ایزد منان توفیق خدمتگزاری بیشتر و سلامت و سربلندی شما را مسئلت دارم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *