0

۱۱۸ میلیون اعتبار به پژوهش‌های مرتبط با قانون جوانی جمعیت اختصاص یافت

۱۱۸ میلیون اعتبار به پژوهش‌های مرتبط با قانون جوانی جمعیت اختصاص یافت
بازدید 28

وبدا؛ معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از اختصاص ۱۱۸ میلیون تومان اعتبار به پژوهش های مرتبط با قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت خبر داد.

به گزارش وبدا، دکتر سید محمد عمرانی در تشریح این خبر اظهار داشت:  طبق ماده ۳۹ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، باید حداقل ۵ درصد از اعتبارات پژوهشی دستگاه‌ها به پژوهش‌های مرتبط با خانواده، فرزندآوری و رشد جمعیت اختصاص یابد.

وی افزود: بر این اساس طی شش ماهه دوم سال گذشته از ۲ میلیارد و ۱۸۰ میلیون اعتبار پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، ۱۱۸ میلیون تومان معادل ۵.۴ درصد اعتبارات به انجام “تحقیقات و پژوهش های مرتبط با قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت” اختصاص یافت.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ادامه داد: همچنین مطابق ماده ۶۵ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، در سال گذشته نزدیک به ۸۰ میلیون تومان از اعتبارات پژوهشی دانشگاه به “مطالعات شناسایی تهدیدات و مخاطرات باروری” در استان اختصاص پیدا کرد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *