0

برگزاری کمیته پایش و نظارت در مرکز بهداشت استان

برگزاری کمیته پایش و نظارت در مرکز بهداشت استان
بازدید 45

کمیته پایش و نظارت اردیبهشت ماه مرکز بهداشت استان با حضور معاون بهداشتی، معاونین فنی و اجرایی استان و مدیران گروه های ستادی معاونت بهداشتی در این مرکز برگزار گردید .

دکتر موسی الرضا شبیهی رئیس مرکز بهداشت استان ضمن تاکید بر پیاده سازی نظام پایش و نظارت مستمر، هدف مند و نتیجه گرا بر کلیه سطوح مراکز بهداشت شهرستان ها از سطح ستاد تا خانه بهداشت، بر اهمیت ارتقاء کیفیت پایش ها بمنظور دستیابی به اهداف سازمانی و ارائه خدمت مطلوب تاکید نمودند.

در این جلسه دکتر صداقت معاون فنی مرکز بهداشت استان گفت: با توجه به اجرای برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع، ارتقاء شاخص های بهداشتی یکی از مهمترین دستاوردهای مهم این برنامه می باشد. دکتر صداقت ضمن تاکید بر اجرایی نمودن دستورالعمل های وزارتی، ارتقای شاخص های بهداشتی استان را ضروری دانست.

در ادامه جلسه راستی آزمایی های نحوه ارائه خدمات به سطوح مختلف جامعه و حدود انتظار از سطح شهرستان ها  و همچنین بررسی فرآیند اثربخشی  پایش ها مورد تاکید مدیران قرار گرفت.

در پایان گزارش نتایج برنامه نظارت و اعتبار بخشی مراکز خدمات جامع سلامت و رتبه بندی مراکز شهرستان علی آباد کتول ارائه گردید.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *