0

پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی
بازدید 39

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در پیامی فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

در این پیام آمده است؛

دهکده جهانی برآیندی است مبتنی بر ارتباطات وسیع که روند فزاینده تعاملات در فضای مجازی تسریع کننده انتقال اخبار در سطح جامعه جهانی خواهد بود.

تبیین دستاوردها در تمام سطوح، تریبونی طلب می نماید که با بهره گیری از مولفه های گوناگون با بیان مبتنی بر صداقت و شفافیت به اغنا افکار عمومی بپردازد.

مجموعه دانشگاه علوم پزشکی نیز با گستردگی حوزه های ارایه دهنده خدمت مزین به رسانه ای درون سازمانی است که با بهره گیری از پرسنل متخصص و متعهد ضمن فعالیت در تمام زمینه ها جهت انعکاس تلاش بی وقفه کارکنان خدوم دانشگاه ،این رسالت را محدود به زمان خاصی ننموده و همراهی خود را با مجموعه عظیم دانشگاه به حق به منصه ظهور گذاشته است تا با انجام وظیفه خطیر خود پل ارتباطی مسئولین و مردم در تبادل دستاوردها و انتقال انتقادها باشد.

به همین منظور به مناسبت فرارسیدن روز روابط عمومی و ارتباطات از زحمات کارکنان شریف این حوزه تقدیر و تشکر می نمایم و توفیق روز افزون شما را از خداوند منان خواستارم.

دکتر قباد محمدی

رئیس دانشگاه

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *