0

مراسم اختتامیه رویداد استارتاپی و اولین رویداد صدرا برگزار شد

مراسم اختتامیه رویداد استارتاپی و اولین رویداد صدرا برگزار شد
بازدید 41

مراسم اختتامیه هشتمین رویداد استارتاپی و اولین رویداد صدرا، با حضور مسئولان در سالن عطار دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

سرپرست دانشگاه در این مراسم با ابراز خرسندی از حضور در جمع پژوهشگران و دانشجویان و تبریک دهه کرامت بر ارتقای روابط دانشگاه ها و صنعت و‌توسعه شرکت های دانش بنیان اشاره کرد و از پژوهشگران، اعضای هیئت علمی و دانش جویان فعال در عرصه رشد و فناوری تقدیر و‌ تشکر کرد.

دکتر محمدرضا مجدی در ادامه سخنان خود به بحث ضرورت پرداختن به نقش هر فرد به مساله جوانی جمعیت پرداخت و گفت: در سال های اخیر میزان باروری کلی در کشور از ۶ به ۱/۶ رسیده است بدین معنا که زوجین، حتی دو‌فرزند به جمعیت کشور اضافه نمی کنند و پیش بینی شده است که در سال ۲۱۰۰ اکثر جمعیت کشور را سالمندان به خود اختصاص دهند.

وی همچنین با اشاره به هفته اهدای عضو و برگزاری مراسم تجلیل از خانواده های جان بخشان صبح روز پنجشنبه بیست و هفتم اردیبهشت گفت: نیشابور بزرگ با ۲۲ مورد اهدای عضو در سال ۱۴۰۲ از لحاظ شاخص اهدای عضو(بالاتر از ۴۰ درصد) رتبه یک کشوری را در بین دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور کسب کرده است.

سرپرست معاونت تحقیقات و فناوری نیز با اشاره به شعار سال اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی نیشابور همراه با تمامی دانشگاه ها برای رشد و اعتلای دانشجویان تلاش می کند و از هیچ کمکی در گسترش علم دریغ نمی کند.

دکتر سیدمصطفی عربی با اشاره به شاخص های فناوری و تولید دانش افزود: این شاخص ها نسبت به گذشته افزایش چشمگیری داشته است اما نیاز است که این دانش به محصول تبدیل شود برگزاری این رویدادها در سطح دانشگاه جهت خلق ثروت برای کشور ضروری است.

شایان ذکر است؛ دو نفر از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی نیشابور به نام های یزدان نظری و پریسا غنمی، در این رویداد موفق به کسب رتبه سوم هشتمین رویداد استارتاپی نیشابور شدند.

مراسم اختتامیه هشتمین رویداد استارتاپی و اولین رویداد صدرا با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، رئیس مرکز رشد فناوری، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی نیشابور بعد از ظهر پنج شنبه بیست و هفتم اردیبهشت ماه برگزار شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *