0

بازدید مسئولان صندوق رفاه دانشجویان وزارت از پروژه های در حال ساخت پردیس دانشگاه

بازدید مسئولان صندوق رفاه دانشجویان وزارت از پروژه های در حال ساخت پردیس دانشگاه
بازدید 26

مسئولان صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز شنبه بیست و نهم اردیبهشت ماه با حضور در نیشابور از پروژه های در حال ساخت پردیس دانشگاه علوم پزشکی بازدید به عمل آورند.

به گزارش وب دا، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی نیشابور در حاشیه این بازدید ها بیان کرد: در سفر یک روزه مسئولان صندوق رفاه دانشجویان به نیشابور از پروژه های در حال ساخت پردیس دانشگاه همچون خوابگاه پسرانه، سلف سرویس و محل احداث سالن چندمنظوره ورزشی و خوابگاه دخترانه ۱۵ خرداد بازدید به عمل آمد.

دکتر محمدرضا مجدی افزود: با حمایت های صورت گرفته از سوی صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، همکاری معاونت توسعه و مدیران فنی دانشگاه، خوابگاه پسرانه با ظرفیت ۱۶۰ نفر در دوطبقه و با زیربنای سه هزارو ۵۳۳ متر مربع در محل پردیس دانشگاه با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی وهمچینن سلف سرویس و آشپزخانه مجموعه پردیس با پیشرفت فیزیکی ۷۰درصد در حال ساخت است.

وی افزود: در ادامه بازدید ها از خوابگاه دخترانه ۱۵ خرداد و هم چنین مکان درنظر گرفته شده برای ساخت سالن چند منظوره ورزشی بازدید به عمل آمد و قول مساعد در خصوص ادامه روند ساخت

پروژه ها از طرف مسئولان وزارت داده شد.

دکتر مجدی در پایان با تشکر از حضور مسئولان صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت در نیشابور اظهار داشت: امید است با همراهی و حمایت های مسئولان وزارتی، معاون استاندار و فرماندار ویژه و تلاش و پشتکار کارکنان دانشگاه بتوانیم گام های موثری را بیش از پیش برای رفاه دانشجویان و ارایه خدمت به مردم شریف برداریم.

در سفر یک روزه مسئولان وزارت بهداشت به نیشابور، دکتر علی شهامی معاون توسعه، دکتر حمید رئیسی معاون تسهیلات، دکتر مهدیانی معاون اقتصادی و سرمایه گذاری صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، آقای مهدی دونده معاون استاندار و فرماندار ویژه نیشابور، مهندس محمود گیاهی معاون عمرانی فرماندار و جمعی از اعضا و هیئت رییسه دانشگاه حضور داشتند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *