0

معرفی جدیدترین موفقیت‌های علمی دانشگاه در سطح بین المللی

معرفی جدیدترین موفقیت‌های علمی دانشگاه در سطح بین المللی
بازدید 33

وبدا؛ معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: جدیدترین موفقیت های علمی و طرحهای پزشکی این دانشگاه در نمایشگاه بین المللی اکسپو معرفی و ارائه شد.

به گزارش وبدا،  دکتر شهرام طهماسبیان در تشریح این خبر اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری برای اولین بار با شرکت در  نمایشگاه بین المللی اکسپو به عنوان  بزرگترین و مهمترین رویداد تجاری کشور، جدیدترین موفقیت های علمی و طرحهای پزشکی این دانشگاه را ارائه کرد.

وی افزود: رایزنی درخصوص تدوین زنجیره ارزش گردشگری سلامت و معرفی پماد گیاهی ضد درد تانن به عنوان محصول دانش بنیان دانشگاه و رایزنی درخصوص تجاری سازی آن و مذاکره با  کشور چین، سنگال و دبی در این زمینه، از دستاوردهای حضور در این نمایشگاه بود.

دکتر طهماسبیان اضافه کرد: همچنین مذاکره  با نماینده گروه موسیاد ترکیه  برای سرمایه گذاری در طرح های دانشگاه همچون ساخت بیمارستان هزار تختخوابی شهرکرد و مذاکره با نماینده موسسه دانشمند بنیاد مستضعفان درراستای حمایتهای مالی  برای کمک به طرحهای علوم پزشکی در حاشیه این نمایشگاه انجام شد.

به گفته وی؛ ششمین دوره نمایشگاه اکسپو  ۸ تا ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳  در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار گردبد.

شایان ذکر است: در این نمایشگاه با پذیرش گسترده شرکت ها و بازرگانان  از کشورهای مختلف  دنیا امکان آشنایی  و مذاکره و برقراری تعاملات تجاری آن ها با بزرگترین برندهای صنعتی ایران  در حوزه های صنعتی مختلف فراهم می شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *