0

پیام تسلیت رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در پی شهادت رئیس جمهور محترم و تیم همراه

پیام تسلیت رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در پی شهادت رئیس جمهور محترم و تیم همراه
بازدید 27

وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری *در پیامی ضایعه غمناک و اندوهگین شهادت ریاست جمهور و تیم همراه را تسلیت گفت.

به گزارش وبدا، در متن پیام دکتر محمدحسین اعرابی آمده است:

“بسم الله الرحمن الرحیم

«فَضَّلَ اللَّهُ المُجاهِدینَ عَلَى القاعِدینَ اَجرًا عَظیمًا»

(نساء/۹۵)

◾️شهادت رئیس جمهور مردمی، انقلابی، جهادی ؛ آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، امام جمعه مردمی و محبوب تبریز، آیت‌الله سید محمدعلی آل‌هاشم و وزیر امورخارجه مجاهد؛ دکتر حسین امیرعبداللهیان و یاران همراه ایشان را که حین خدمت‌گزاری به ملت شریف ایران به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، به محضر امام عصر(عج)، رهبر عظیم الشان، ملت ایران خاصه مردم شریف استان چهارمحال و بختیاری و بویژه خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی استان تسلیت عرض می نمایم.

اخلاص، صفای باطن، تواضع بی بدیل و شوق خدمتگزاری به مردم و شاهد و ناظر دیدن خداوند متعال در همه شئون فعالیتها، مهمترین ویژگی این مرد الهی در تمامی ادوار مسئولیت های درخشان ایشان بود.

در طی سه سال دوره ریاست جمهوری خود، ۲ بار به استان چهارمحال و بختیاری سفر کرد و با نگاهی جهادی و روحیه خستگی ناپذیر، با حضور در مناطق کمتر برخوردار موجب توسعه و رونق استان بویژه در حوزه بهداشت و درمان شد.

روحشان شاد و یادشان گرامی باد”

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *