0

بیماران خاص نیشابوری از وام قرض الحسنه بدون صف انتظار بهره مند می شوند

بیماران خاص نیشابوری از وام قرض الحسنه بدون صف انتظار بهره مند می شوند
بازدید 27

رئیس اداره امور بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی گفت: در راستای مسئولیت پذیری اجتماعی، صندوق قرض الحسنه انصارالقائم به بیماران خاص و صعب العلاج، وام بدون صف انتظار پرداخت می کند.

علی گاراژیان در تکمیل خبر افزود: با توجه به راکد شدن پرداخت وام بانک های دولتی و نظر به ضرورت این پرداخت ها به عنوان کمک هزینه درمانی و معیشتی بیماران، با بخش غیردولتی رایزنی نموده و با موافقت صندوق مذکور ماهیانه مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان به بیماران خاص تحت پوشش دانشگاه اختصاص می یابد.

وی اظهار کرد: مبالغ وام ها به میزان ۱۰ و ۲۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده که با توجه به شرایط معیشتی بیماران به صندوق معرفی و ظرف ۲۴ ساعت وام خود را دریافت می نمایند.

رئیس اداره امور بیمارستان ها ضمن قدردانی از تعامل هیئت امنای صندوق قرض الحسنه انصارالقائم گفت: از مشارکت دیگر صندوق های قرض الحسنه استقبال نموده و دعوت می نماییم تا با تسهیل شرایط اختصاص وام به بیماران خاص در این کار خیر مشارکت نمایند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *