0

به مناسبت هفته عفاف وحجاب عنوان شد

به مناسبت هفته عفاف وحجاب عنوان شد
بازدید 20

دکتر زهراالسادات مهدیون، مسئول دبیرخانه عفاف و حجاب و رئیس اداره سبک زندگی اسلامی ایرانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با توجه به شروع هفته عفاف و حجاب (روز ۲۱ تیرماه) در گفت‌وگو با پایگاه خبری و اطلاع رسانی مفدا کرمانشاه، به تبیین اهداف دبیرخانه عفاف و حجاب و عملکرد این دبیرخانه پرداخت.

وی ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام محرم و آرزوی قبولی عزاداری همه عاشقان و رهروان راه اهل بیت گفت: رسالت اصلی دبیرخانه عفاف و حجاب، نهادینه سازی فرهنگ پوشش اصیل اسلامی، ایرانی و اخلاق حرفه ای در دانشگاه و بالطبع زندگیِ فردی و اجتماعی افراد است‌.

مهدیون در ادامه افزود؛ از جمله کارهای ابتکاری این دبیرخانه می توان به تهیه و تنظیم کارنامه رفتار و پوشش حرفه ای برای دانشکده ها و مراکز آموزشی درمانی برای اولین بار در کشور اشاره کرد و افزود از ابتدای سال ۱۴۰۳، ۴۴۳ بازدید از مطب ها و ۶۴ بازدید از داروخانه ها در زمینه رعایت اخلاق و پوشش حرفه ای صورت گرفته و دانشکده ها، سراها و سلف های دانشجویی و مراکز آموزشی درمانی نیز به طور متوالی مورد بازدید قرار گرفته اند.

به گفته وی در راستای امر مهم فرهنگ سازی، تا کنون برگزاری ۳۶ کارگاه آموزشی، ۱۱۲جلسات، نشست ها و هم اندیشی های تخصصی، ۷۰ تولید محتوا در فضای مجازی، ۲۶ مسابقه کتابخوانی، ۷ برنامه مختص دانشجویان بین الملل، ۴ نمایش فیلم، ۶ کرسی آزاد اندیشی و نشست های مختص هر دانشکده صورت گرفته است.

مهدیون ضمن تشکر از دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در راستای نهادینه سازی فرهنگ عفاف و حجاب، از سایر اساتید، کارکنان و دانشجویان خواستار این مهم شد که مثل همیشه با ارائه راهکارهای خلاقانه، بیش از پیش در این مسیر همراه و پشتیبان باشند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *