0

آمادگی کامل همه دستگاههای استان جهت میزبانی از زوار ابا عبدالله الحسین (ع) / پیش بینی ورود ۲ میلیون زائر در استان

آمادگی کامل همه دستگاههای استان جهت میزبانی از زوار ابا عبدالله الحسین (ع) / پیش بینی ورود ۲ میلیون زائر در استان
بازدید 39

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه در جلسه شورای سیاست گذاری سلامت و کمیته بهداشت و درمان اربعین حسینی (ع) و کارگروه پدافند زیستی گفت: اربعین موضوع جهان اسلام است و باید نگاه ویژه ای همه ما به آن داشته باشیم و همانند سالهای قبل تمامی سیستمها و دستگاهها می بایست آمادگی کامل داشته باشند که انشاءاله میزبان خوبی برای زوار باشیم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر قلعه سفیدی با بیان اینکه کرمانشاه دروازه ورود به کربلا می باشد گفت: خوشبختانه طی سالهای اخیر اقدامات زیر ساختی خوبی در استان انجام شده است.

وی با عنوان اینکه موضوع بهداشت و درمان و امنیت در ایام اربعین جایگاه بالایی دارد و هرسال باید بهتر از سال گذشته باشد گفت: توجه به ترافیک و رفع مشکلات موجود در جاده های مسیر به ویژه کمربندی بیستون و ازدحام در ماهیدشت و حمیل باید مورد توجه قرار بگیرد.

دکتر قلعه سفیدی بیان کرد: امسال پیش بینی می شود دومیلیون زائر حسینی (ع) به استان بیایند و برنامه ریزی دقیقی باید در این راستا انجام شود.

وی افزود: امسال ده روز اربعین جلوتر است و پیش بینی شده گرمای هوا ۲۵ روز در ایام اربعین باشد‌ و می بایست تمهیدات لازم جهت جلوگیری از گرمازدگی انجام شود.

او تاکید کرد: بیماریهای مختلف ، سگهای ولگرد ، دفع زباله ، توجه به بهداشت موکبها، بهداشت آب و فاضلاب از جمله مواردی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *