0

امام حسین (ع) الگویی والا، ماندگار و ارزشمند برای بشریت

امام حسین (ع) الگویی والا، ماندگار و ارزشمند برای بشریت
بازدید 38

حجت الاسلام والمسلمین غفوری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در مراسم سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) در دانشگاه علوم پزشکی ،

امام حسین (ع) را الگویی والا و گرانقدر برای بشریت دانست و گفت:

حضرت امام حسین علیه السلام  یک اسوه کامل و الگوی همه جانبه است و

آزادگی، مردانگی، مروت، شجاعت وظلم ستیزی را باید از این امام همام آموخت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه وی عنوان کرد: واقعه عاشورا و قیام امام حسین (ع) برای مبارزه با ظلم و احیای اسلام ناب بود و این قیام شخصیت امام حسین (ع) را به خوبی تبیین می‌کند.

امام جمعه کرمانشاه بیان کرد: امام حسین (ع) اسوه آزادگی و آزادی خواهی و ایثار و ازجان گذشتگی است و جبهه حق را در مقابل باطل به صف کشید.

وی گفت: هیچگاه جبهه حق در برابر جبهه باطل تمام شدنی نیست و  باطل تنها یزید و یزدیان نیستند بلکه منظور تمام کسانی هستند که در طول تاریخ همانند یزدید و پیروان طاغوت برای مقابله با حق اجتماع کردند و خون بندگان خدا را ریختند برای اینکه ظلم و بی عدالتی و طاغوت را حاکم کنند.

حجت الاسلام والمسلمین غفوری با بیان اینکه

کسانی که در طول تاریخ در مسیر طاغوت قرار گرفتند قاتل امام حسین (ع) و یارانش هستند گفت: کسانی که در مقابل باطل ایستادند و در مقابل طاغوت ایستادند در سپاه حضرت اباعبدالله الحسین (ع) قرار می گیرند.

وی ایستادن در برابر ظلم و فساد را منطق امام حسین (ع) دانست و گفت: انقلاب اسلامی ایران نیز با این منطق در همه عرصه ها و در برابر جبهه باطل همواره پیروز و شکست ناپذیر است.

امام جمعه کرمانشاه اظهار داشت:حرکت عظیم امام حسین (ع)  الگویی کامل برای همه اقشار جامعه است که بر اساس آن جهت دهی کامل به سمت یک تفکر ضد استکباری و ضد ظلم در افکار جامعه در جریان است و همین تفکر زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) خواهد شد.

وی افزود: اینکه قیام امام حسین(ع) بعد از ۱۴ قرن در سراسر دنیا بال گسترانیده نشان دهنده این است که جبهه حق به تدریج مخاطبین خود را در دنیا پیدا خواهد کرد و حق همواره پیروز و  ماندگار است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *