0

دانشگاه علوم پزشکی میزبان هفتمین نشست مدیران و دبیران شاهد و ایثارگر منطقه یک آمایشی کشور بود.

دانشگاه علوم پزشکی میزبان هفتمین نشست مدیران و دبیران شاهد و ایثارگر منطقه یک آمایشی کشور بود.
بازدید 29

هفتمین نشست مدیران و دبیران شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های علوم پزشکی منطقه یک آمایشی کشور با حضور دکتر گل فیروزی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان، دکتر رنجبر، دبیر ستاد شاهد و ایثارگر کلان منطقه یک آمایشی کشور و مدیر ستاد امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی مازندران و جمعی از مدیران و دبیران ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های علوم پزشکی گلستان، مازندران، شاهرود، بابل و گیلان روز شنبه ۳۰ تیرماه در سالن جلسات شهید آوینی دانشگاه برگزار شد.

در این نشست، دکتر گل فیروزی با تاکید بر اهمیت ارتقای کیفیت فعالیت‌ها، بر لزوم توجه ویژه به شاخص‌های کیفی در کنار شاخص‌های کمی تاکید کرد.

وی با اشاره به موفقیت دانشگاه علوم پزشکی گلستان در تدوین سند چشم‌انداز و برنامه استراتژیک حوزه سلامت، و کسب رتبه برتر در بین دستگاه های اجرایی استان، این دستاورد را گامی مهم در جهت ارتقای کیفی فعالیت‌ها دانست.

دکتر رنجبر دبیر ستاد شاهد و ایثارگر کلان منطقه یک آمایشی کشور  و مدیر ستاد امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی مازندران، نیز در این نشست با تاکید بر اهمیت ایثار و شهادت، بر لزوم تلاش برای تربیت نیروی انسانی متخصص و متعهد در حوزه سلامت تاکید کرد.

وی با اشاره به نقش مهم دانشگاه‌ها در این زمینه، بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت‌های دانشجویان شاهد و ایثارگر در راستای توسعه کشور تاکید کرد.

در ادامه این نشست، شریعتی، دبیر ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی گلستان پیشنهاداتی در خصوص استاد مشاور و برگزاری اردوهای فرهنگی درجهت حمایت از دانشجویان شاهد و ایثارگر ارائه کرد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *