0

نخستین کارگاه آموزشی خبرنویسی ویژه مدیران و کارشناسان شهرستان برگزار شد

نخستین کارگاه آموزشی خبرنویسی ویژه مدیران و کارشناسان شهرستان برگزار شد
بازدید 30

نخستین کارگاه تخصصی خبرنویسی و سواد رسانه ای در سال جاری برای کارکنان روابط عمومی دانشگاه و دیگر ادارات شهرستان به همّت مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور برگزار شد.

سرپرست روابط عمومی دانشگاه در گفتگو به وب دا اظهار کرد: با توجه به رسالت مهم روابط عمومی در آگاهی بخشی و اطلاع رسانی، این کارگاه رایگان آموزشی با هدف ارتقای سطح نگارش علمی و عملی مدیران و کارشناسان روابط عمومی در حوزه خبرنویسی با حضور ۳۰ نفر از مدیران و کارکنان روابط عمومی دانشگاه و دستگاه های اجرایی شهرستان صورت گرفت.

مصطفی افشارنیک با اشاره به تداوم برگزاری این کارگاه های آموزشی در ماه های آتی افزود: دوره‌های خبرنویسی و خبرنگاری به عنوان نیاز جدی حوزه روابط‌عمومی در زمینه اطلاع‌رسانی محسوب می شود؛ از این رو به صورت متناوب این دوره‌ها برگزار خواهد شد.

وی در ادامه بیان کرد: کارگاه دو روزه آموزش خبرنویسی با تدریس دکتر نوید کفکگی در تاریخ بیست و سوم و سی ام تیرماه در سالن اجتماعات معاونت فرهنگی و دانشجویی و پردیس دانشگاه برگزار شد و شرکت کنندگان در این دوره با اصول خبرنویسی (ارزش ها و عناصر خبری، سبک های خبری، تعریف و اجزاء خبر و تیتر) و سواد رسانه‌ای ….آشنا شدند و اخباری را در حوزه کاری خود به رشته تحریر درآورده که مورد ارزیابی مدرس دوره قرار گرفت.

سرپرست روابط عمومی دانشگاه در پایان با تشکر از حضور مدیران و کارشناسان روابط عمومی در این دوره تخصصی گفت: در نظر داریم با تداوم برگزاری این دوره های آموزشی تخصصی و با ارتقای سواد رسانه ای کارکنان روابط عمومی بتوانیم در بیان دقیق و صادقانه رویدادها و آگاهی‌بخشی به مردم بیش از پیش نقش اثرگذاری داشته باشیم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *